AnonymBruker Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Jeg synes det er vanskelig å svare 100% ærlig på alle spørsmålene når det gjelder kartlegging. Pga. jeg er avhengig av å bygge tillit før jeg klarer å være ærlig. Og jeg har nok ikke svart helt korrekt på alt, og jeg sitter med mer informasjon som er relevant og veldig viktig. Så er det noe mulighet for å "starte på nytt"? Og gå gjennom det "skjema" med kartlegging på nytt? Anonymkode: 8e2bd...0a9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Si til din behandler neste time det du har skrevet her så ordner det seg nok. Anonymkode: 27cb1...d1c 1 Siter
Anonymos Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Det er neppe første gangen behandler er borti at pasienten "tilbakeholder" informasjon. De vet godt at det ikke er bare-bare å vrenge sjela si for fremmede etter å ha tilbrakt toppen et par timer sammen. Det går nok helt fint å ta det opp. Vil faktisk tro behandler setter pris på at du forsøker å "rette opp", det vitner om motivasjon og at du evner å ta ansvar for egen situasjon. 1 Siter
krøll9 Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Kanskje den erkjennelsen betyr en slags fremgang. Støtter dem som mener du bør ta det opp og spør om å svare på ting på nytt 👍 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.