Gå til innhold

Ok å snakke med behandler om at man aldri har hatt kjæreste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sees det på som ok å bruke en del av timene med behandler på å snakke om at man aldri har hatt kjæreste? Grunnen til at jeg ønsker å ta det opp er fordi jeg har veldig dårlig selvtillit og har ett stort selvhat samt redsel for å bli avvist, latterliggjort osv som kommer i veien for meg når det kommer til å få kjæreste (og nye venner). Jeg ønsker å endre på dette og ønsker derfor ta det opp. Er det ok?

Anonymkode: 2ae7f...5f9

Fortsetter under...

AnonymBruker
Anonymos skrev (2 minutter siden):

Veldig OK. Det er jo høyst relevant for din psyke virker det som, og derfor høyst relevant for behandler. Jeg står i samme situasjon som deg og nevnte det for behandler. Det ble tatt veldig fint imot. 

Så godt å høre at det ble fint tatt imot, for jeg gruer meg veldig til å snakke om det. Føler du at du har fått hjelp med det også?

Anonymkode: 2ae7f...5f9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...