AnonymBruker Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Er du blitt betraktelig bedre? Jeg står på lavdose for selvmordsforebygging. Anonymkode: 3e5cd...1af 0 Siter
eira_mathea Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Jeg har bipolar lidelse type 1 og hadde ikke kunnet fungere uten litium. Nå har jeg gode dager, full jobb, et velfungerende familieliv og et ellers relativt godt og begivenhetsrikt sosialt liv. Før litium var jeg oftere syk og syk i lengre perioder. Det ødela mye. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar eira_mathea skrev (13 timer siden): Jeg har bipolar lidelse type 1 og hadde ikke kunnet fungere uten litium. Nå har jeg gode dager, full jobb, et velfungerende familieliv og et ellers relativt godt og begivenhetsrikt sosialt liv. Før litium var jeg oftere syk og syk i lengre perioder. Det ødela mye. Utrolig fint å lese svaret ditt! Anonymkode: 3e5cd...1af 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Ga meg blåresept på bleier. Anonymkode: 04638...3a5 0 Siter
Glitter Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Holder meg mer stabil på den. Tror jeg går på litt høy dose. 0 Siter
Marye Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Den hjalp mot smerte depresjonene , brukte i 15 år, sluttet fordi jeg fikk en ENORM TØRSTE 0 Siter
Gjest lavender Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Jeg kan også si at jeg holder meg mer stabil på litium. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.