Gå til innhold

Psykologen min, psykologen min, psykologen min

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Her inne er det bare masse tråder om psykologen min. Hvorfor er det ingen som skriver om kommunalt psykiatri og sykepleiere? Syns dere ikke det er like mye verdt å gå dit? 

Anonymkode: 0bfe6...918

Da har du ikke lett godt, mange type tråder om jeg har blitt avsluttet på DPS og skal over i kommunen, erfaringer?

Anonymkode: e1247...9d3

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Da har du ikke lett godt, mange type tråder om jeg har blitt avsluttet på DPS og skal over i kommunen, erfaringer?

Anonymkode: e1247...9d3

Og mange med oppheng i psykologen...

Anonymkode: 47b7a...298

Annonse

Det ble bokstavelig talt opprettet en tråd her om sykepleier ansatt i kommunen i går 😆

Men ja. Det er tydelig at mange er opptatt av sine behandlere, uansett hva disse måtte ha som yrkestittel. Tenker ikke det er rart mtp at mye står på spill når det kommer til håp om virksom behandling osv. Også er jo psykologen for mange en av få meningsfulle relasjoner de opplever å ha. Særlig de som har falt utenfor for en kort eller lenger stund kan se få folk ila en uke. Klart personen man snakker med om de vanskeligste og viktigste tinga da blir viktig. 

Får litt "cringe" noen ganger av hvor opphengt noen virker være, men jeg skal ikke dømme. Det har sikkert sin grunn til at det er blitt sånn. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...