Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har gått på Sobril(blant annet) i 8 mnd. Nå må jeg begynne å trappe ned.

Brukte 2-3 daglig før(enkelte dager 4), men nå er det bare 1 hver dag. Legen sier jeg kan ta en halv hver dag til jeg klarer å legge det fra meg. Noen som har trappet ned på Sobril og vil dele erfaringer?Jeg er redd for at angsten skal gjøre meg utrygg igjen…

Anonymkode: 07023...173

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490156-m%C3%A5-trappe-ned%E2%80%A6%F0%9F%91%87/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja absolutt!Helt ærlig der. Godt mulig en sukkerpille hadde hatt like god effekt🫣

Anonymkode: 07023...173

Nja sier ikke det. Du kan jo være noe fysisk avhengig samtidig. Jeg bare mener at det rent psykologisk også kan være tøft å gi slipp på et medikament som liksom har vært en livbøye en viss stund. I tillegg til de fysiske seponeringssymptomene som kunne komme til å oppstå uansett. Hvordan ser det ut med sobril? 

Noen ganger hadde det vært kjekt om det var lov å gi placebo. Så slapp man unna med det ene aspektet 🫣

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...