Gå til innhold

Har løyet om selvmordstankene mine fordi jeg var redd for å bli misforstått, hvordan tilstå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ikke? Hva er problemet med det? (Disse spørsmålene er det forøvrig din behandler som skal stille deg.)

Er redd han skal gå inn her og lese tråder jeg har skrevet. 

Anonymkode: b8323...a09

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

33

• psykedeliker

13

• munchin

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men tror ikke du behandler vil konfrontere meg med å ha løyet da? Da er det vel bedre å si det selv? Eller hva tenker du?

Nei det vil ikke behandler

Anonymkode: d4745...901

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei det vil ikke behandler

Jeg tror han vil det? Er ikke det naturlig da? Jeg synes i alle fall det hadde vært rart om at behandler ikke hadde sagt noe om at jeg tidligere har svart nei på spørsmål om selvmordstanker når svaret egentlig var ja? 

psykedeliker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da skriver du ut denne ene tråden på papir uten å ta med navnet på forumet eller brukernavn som er søkbare.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tror han vil det? Er ikke det naturlig da? Jeg synes i alle fall det hadde vært rart om at behandler ikke hadde sagt noe om at jeg tidligere har svart nei på spørsmål om selvmordstanker når svaret egentlig var ja? 

Nå er ikke det å ha en samtale med en terapeut noe som skjer på måfå

Så de tviler jeg på ville spurt

AnonymBruker

Ja, håper det. Er over en uke til timen så jeg kommer nok til å bruke hele tiden på å grue meg.

Hva har behandler lært deg når det kommer til grubling? Leit at du skal bruke så mye tid og energi på noe som kommer til å gå helt fint.

Anonymkode: e5837...566

Annonse

AnonymBruker
psykedeliker skrev (22 minutter siden):

Da skriver du ut denne ene tråden på papir uten å ta med navnet på forumet eller brukernavn som er søkbare.

Tror ikke jeg tør det. 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nå er ikke det å ha en samtale med en terapeut noe som skjer på måfå

Så de tviler jeg på ville spurt

Du tviler på at behandler kommer til å spørre? Skjønte jeg deg rett da?

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva har behandler lært deg når det kommer til grubling? Leit at du skal bruke så mye tid og energi på noe som kommer til å gå helt fint.

Vi har ikke diskutert akkurat det så mye, men har vel nevnt at det beste er å la være og få fokus over på noe annet.

AnonymBruker
psykedeliker skrev (15 minutter siden):

I så fall virker du ikke egentlig motivert for å ta imot hjelp.

Jeg ville heller aldri hatt vist en tråd jeg har laget på nett til behandler. Men som sagt. Bare si det som det er. Behandler vil forstå.

psykedeliker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ville heller aldri hatt vist en tråd jeg har laget på nett til behandler.

Kommer jeg noen gang til en behandler igjen, skal h*n få lese hvert eneste ord jeg har skrevet på hele internett - og ikke minst alle tilsvarene og responsene - før vi begynner å snakke om noe annet. Det er relevante komparentopplysninger.

AnonymBruker
psykedeliker skrev (25 minutter siden):

I så fall virker du ikke egentlig motivert for å ta imot hjelp.

Hæ? Mener du det? Kan du begrunne hvorfor? 

AnonymBruker

Hvordan kan psykologen vite hvilke tråder du har skrevet når du har skrevet som Anonym?

Anonymkode: 7c720...099

psykedeliker

Hæ? Mener du det? Kan du begrunne hvorfor? 

Du tar ikke til deg rådene du får, og lager stadig nye unnskyldninger for deg selv istedenfor å være løsningsorientert.

Annonse

AnonymBruker

Hvordan kan psykologen vite hvilke tråder du har skrevet når du har skrevet som Anonym?

Fordi han kjenner igjen det jeg skriver om?

psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Du tar ikke til deg rådene du får, og lager stadig nye unnskyldninger for deg selv istedenfor å være løsningsorientert.

Jeg skal jo være åpen om at jeg har selvmordstanker? Det er bare det å vise det jeg har skrevet her inne på forum jeg ikke ønsker, er det så ille?

AnonymBruker

Fordi han kjenner igjen det jeg skriver om?

Hvorfor tror du psykologen gidder bruke tid på å lese haugevis med anonyme tråder for å gjette seg til hvilke som kan være dine?

psykedeliker

Jeg skal jo være åpen om at jeg har selvmordstanker? Det er bare det å vise det jeg har skrevet her inne på forum jeg ikke ønsker, er det så ille?

Ok, da snakket vi forbi hverandre.

AnonymBruker

Hvorfor tror du psykologen gidder bruke tid på å lese haugevis med anonyme tråder for å gjette seg til hvilke som kan være dine?

Fordi jeg tror det. Ikke nødvendigvis at han leser for å finne ut hva jeg har skrevet, men at han leser fordi han synes det er interessant?

psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Ok, da snakket vi forbi hverandre.

Oki, greit å oppklare.

AnonymBruker

Fordi jeg tror det. Ikke nødvendigvis at han leser for å finne ut hva jeg har skrevet, men at han leser fordi han synes det er interessant?

Høres tvilsomt ut. Vi er ikke så interessante for andre mennesker som vi tror. 

AnonymBruker

Høres tvilsomt ut. Vi er ikke så interessante for andre mennesker som vi tror. 

Jeg mener ikke at han synes jeg er interessant, men at han synes forumet og innleggene er interessante generelt sett?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...