Gå til innhold

Har løyet om selvmordstankene mine fordi jeg var redd for å bli misforstått, hvordan tilstå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg mener ikke at han synes jeg er interessant, men at han synes forumet og innleggene er interessante generelt sett?

Anonymkode: b8323...a09

Hva kan du gjøre for å hjelpe deg selv frem mot timen? For å unngå grubling.

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

33

• psykedeliker

13

• munchin

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker
munchin skrev (3 minutter siden):

Hva kan du gjøre for å hjelpe deg selv frem mot timen? For å unngå grubling.

Godt spørsmål. Jeg vet egentlig ikke helt? Har du noen forslag?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Godt spørsmål. Jeg vet egentlig ikke helt? Har du noen forslag?

Ja, det har jeg. Jeg har gått i behandling de siste to årene. Mye pga selvkritisk grubling. Jeg må skifte aktivitet når jeg grubler mye. Jeg tar utgangspunkt i interessene mine som er bla lytte til musikk, lage mat, trene og gå tur. Så når jeg "bare vil" gruble tvinger jeg meg altså over i annen aktivitet. Jeg sier også høyt "stopp!" til meg selv og "nå holder det". Kan du prøve noe av dette?

Anonymkode: e5837...566

AnonymBruker
1 hour ago, psykedeliker said:

Kommer jeg noen gang til en behandler igjen, skal h*n få lese hvert eneste ord jeg har skrevet på hele internett - og ikke minst alle tilsvarene og responsene - før vi begynner å snakke om noe annet. Det er relevante komparentopplysninger.

Du stiller urimelige krav til behandlere har jeg skjønt og dette er intet unntak. 

Anonymkode: cdf7f...718

psykedeliker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du stiller urimelige krav til behandlere har jeg skjønt og dette er intet unntak.

Det er i så fall et tilsvar til de urimelige kravene de har stilt til meg.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja, det har jeg. Jeg har gått i behandling de siste to årene. Mye pga selvkritisk grubling. Jeg må skifte aktivitet når jeg grubler mye. Jeg tar utgangspunkt i interessene mine som er bla lytte til musikk, lage mat, trene og gå tur. Så når jeg "bare vil" gruble tvinger jeg meg altså over i annen aktivitet. Jeg sier også høyt "stopp!" til meg selv og "nå holder det". Kan du prøve noe av dette?

Tusen takk for veldig godt forslag, skal absolutt forsøke dette. Har troen på at det kan funke.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tusen takk for veldig godt forslag, skal absolutt forsøke dette. Har troen på at det kan funke.

Det fungerer på meg og mange med meg. Det er litt sånn øvelse gjør mester;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...