Gå til innhold

Ta seroquel 25mg på dagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan man det? Den brukes jo vanligvis for å sove. Det jeg vil isåfall ha den på dagtid for er for tankekjør, stemmer, uro og paranoiditet

Og hvor lenge halveringstid er seroquel 25mg

Anonymkode: a3cd0...3ad

Har du behandler? 

Anonymkode: 5edd2...1fb

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan man det? Den brukes jo vanligvis for å sove. Det jeg vil isåfall ha den på dagtid for er for tankekjør, stemmer, uro og paranoiditet

Jeg har Seroquel 25 mg jeg kan ta ved behov ila dagen. Halveringstiden et 6 timer.

Anonymkode: 33933...56f

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For det du sier du trenger det til, er det ikke terapeutisk dose. Den bør du få av behandler og trappe sakte opp.

Annonse

AnonymBruker
Adeie skrev (2 minutter siden):

For det du sier du trenger det til, er det ikke terapeutisk dose. Den bør du få av behandler og trappe sakte opp.

Hva er terapeutisk dose? Jeg tror ikke fastlegen min bryr seg om hva jeg tar og dosen akkurat. 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva er terapeutisk dose? Jeg tror ikke fastlegen min bryr seg om hva jeg tar og dosen akkurat. 

Det må du spørre behandler om. Og det er noe man jobber seg opp mot. I ditt tilfelle ville jeg ha skrevet det du har skrevet i posten her til behandler på helsenorge.

Her kan du ikke bare prøve  noe. Du trenger behandling over tid.

Jeg tok 500mg morgen og 500 kveld for psykose. Kjørte bil og alt. Trettheten går ned over tid. 25mg er ikke nok til å gi antipsykotisk effekt. Da må du betydelig opp. Kanskje du burde ta den som kan tas kun en gang i døgnet? Evt ta zyprexa i stedet. Den er litt i samme gate, men jeg foretrekker den fremfor seroquell da den gir mindre tretthet og er bedre mot angst for meg.

Anonymkode: 13117...22a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...