AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Jeg står på faste medisiner, men vil trappe opp på det ene medikamentet. Fastlegen sa at han har lite/ingen erfaring med dette. Jeg vil jo gjerne ha gode råd og veiledning. Hva gjør man for å kvalitetssikre? Kontakter privat psykiater? Anonymkode: 40503...b72 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Jeg tror fastlegen kan konferere med dps? 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Kvalitetssikre? Det er ikke akkurat rakettforskning. Du kan også lese på nettet hva som anbefales på div medisiner. Anonymkode: 15f0f...807 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvalitetssikre? Det er ikke akkurat rakettforskning. Du kan også lese på nettet hva som anbefales på div medisiner. Anonymkode: 15f0f...807 Nei, det er ikke rakettforskning. Men du skjønner hva jeg mener/tenker på? Anonymkode: 40503...b72 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Den forsvunne diamanten skrev (2 minutter siden): Jeg tror fastlegen kan konferere med dps? Kan han det altså? Er det vanlig? Anonymkode: 40503...b72 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kvalitetssikre? Det er ikke akkurat rakettforskning. Du kan også lese på nettet hva som anbefales på div medisiner. Anonymkode: 15f0f...807 Jeg har littegrann nedsatt nyrefunksjon pga medisinen så jeg tenker litt på det.... Anonymkode: 40503...b72 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har littegrann nedsatt nyrefunksjon pga medisinen så jeg tenker litt på det.... Anonymkode: 40503...b72 Fastlegen min har konferert med psykiater det var vanlig praksis. Med nyrefunksjonen din burde du få time på DPS. Lithium? Anonymkode: a0803...e9f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Fastlegen min har konferert med psykiater det var vanlig praksis. Med nyrefunksjonen din burde du få time på DPS. Lithium? Anonymkode: a0803...e9f Jeg er faktisk nylig avsluttet på DPS. Litium ja. Anonymkode: 40503...b72 0 Siter
frosken Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er faktisk nylig avsluttet på DPS. Litium ja. Anonymkode: 40503...b72 Så de at nyrefunksjonen din ble litt påvirket, før du ble avsluttet på DPS? I så fall bør dette være omtalt i epikrise. Fastlegen din kan når som helst kontakte DPS for å få veiledning. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar frosken skrev (11 minutter siden): Så de at nyrefunksjonen din ble litt påvirket, før du ble avsluttet på DPS? I så fall bør dette være omtalt i epikrise. Fastlegen din kan når som helst kontakte DPS for å få veiledning. Ja, det så behandler før han avsluttet men det står ingenting om dette i epikrisen. Ok, da kan jeg be lege kontakte DPS. Takk. Anonymkode: 40503...b72 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar @nachnoo kjenner du deg igjen i det å bli spurt av fastleger om medisinske råd fra tidligere pasienter? Anonymkode: 40503...b72 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar Andre som vil svare? Anonymkode: 40503...b72 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.