Gjest Emoji Skrevet 14. februar 2025 Skrevet 14. februar 2025 Jeg var hos fastlegen denne uka, og han var SÅ fornøyd med fremgangen min på jobb. Det er jeg selv også - t o m NAV. Han bare smilte og sa at jeg gjør alt etter boka.. og jeg tror selv at jeg gjør det fordi min motivasjon kommer innenfra som en følge av at det å jobbe og ha en tilknytning til en arbeidslass betyr så mye for meg og min helse - selv om det ofte også kan være hardt. Jeg har det mye bedre psykisk, jobb er medisin for meg. Bare et glad-innlegg fra meg idag 😀 0 Siter
Vendi Skrevet 14. februar 2025 Skrevet 14. februar 2025 Så bra! Du har grunn til å være stolt av deg selv 💪❤️ 0 Siter
Gjest Emoji Skrevet 14. februar 2025 Skrevet 14. februar 2025 Vendi skrev (8 minutter siden): Så bra! Du har grunn til å være stolt av deg selv 💪❤️ Ja, det betydde veldig mye for meg 😀 Tusen takk 🥰 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2025 Skrevet 14. februar 2025 Fint å lese innlegget ditt! Jobb er medisin for meg også.( Men jeg klarer kun å jobbe 50 prosent ). Anonymkode: cb734...cb1 0 Siter
XbellaX Skrevet 14. februar 2025 Skrevet 14. februar 2025 Emoji skrev (4 timer siden): Jeg var hos fastlegen denne uka, og han var SÅ fornøyd med fremgangen min på jobb. Det er jeg selv også - t o m NAV. Han bare smilte og sa at jeg gjør alt etter boka.. og jeg tror selv at jeg gjør det fordi min motivasjon kommer innenfra som en følge av at det å jobbe og ha en tilknytning til en arbeidslass betyr så mye for meg og min helse - selv om det ofte også kan være hardt. Jeg har det mye bedre psykisk, jobb er medisin for meg. Bare et glad-innlegg fra meg idag 😀 Arbeid/skole - aktivitet i noe som helst form = en strålende medisin for mye. Herlig innlegg. :- ) 1 Siter
Glitter Skrevet 15. februar 2025 Skrevet 15. februar 2025 Så bra! Håper jeg også kan jobbe etter hvert. 0 Siter
Gjest Emoji Skrevet 15. februar 2025 Skrevet 15. februar 2025 (endret) Vendi skrev (19 timer siden): Så bra! Du har grunn til å være stolt av deg selv 💪❤️ AnonymBruker skrev (17 timer siden): Fint å lese innlegget ditt! Jobb er medisin for meg også.( Men jeg klarer kun å jobbe 50 prosent ). Anonymkode: cb734...cb1 XbellaX skrev (15 timer siden): Arbeid/skole - aktivitet i noe som helst form = en strålende medisin for mye. Herlig innlegg. :- ) Glitter skrev (1 time siden): Så bra! Håper jeg også kan jobbe etter hvert. Tusen takk til alle sammen - all støtten og responsen varmer og rører skikkelig 🥹❤️ Endret 15. februar 2025 av Emoji 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.