Gå til innhold

Eirik Jensen som ble psykotisk av fengsel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og som slapp ut av fengsel på det grunnlaget at fengselet gjorde han psykotisk. 

Fikk meg inn på spørsmålet; hvorfor blir folk psykotisk av å være i fengsel, men liksom ikke av å være innlagt på psykiatrisk? Kanskje det er derfor så mange er psykotiske som er innlagt, fordi psykiatrisk gjør en psykotisk? Ihvertfall tenker jeg hvis man blir holdt inne over måneder. Det er jo mye bråk og støy. Hva tenker dere om saken?

Anonymkode: fdc6a...03a

Fortsetter under...

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (1 minutt siden):

Det er nok en hel del mer stressende å være i fengsel. Psykiatrisk kan være jævlig men man er der først og fremst for å behandling.

Fengsel er man for å få rehabilitering.

Horfor tenker du det er mer stressende å være i fengsel egentlig? 

Annonse

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Og som slapp ut av fengsel på det grunnlaget at fengselet gjorde han psykotisk. 

Fikk meg inn på spørsmålet; hvorfor blir folk psykotisk av å være i fengsel, men liksom ikke av å være innlagt på psykiatrisk? Kanskje det er derfor så mange er psykotiske som er innlagt, fordi psykiatrisk gjør en psykotisk? Ihvertfall tenker jeg hvis man blir holdt inne over måneder. Det er jo mye bråk og støy. Hva tenker dere om saken?

Min erfaring er ikke at det er mye bråk og støy. De pasientene som lager mye støy havner på skjerma. 

Det er nok mye verre i fengsel. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg trivdes på lukket avdeling de 3 månedene jeg var der. Det var fint. Psykehjemmet etterpå derimot knekte meg nesten, men jeg tok innersvingen på de.

Anonymkode: b08a4...aef

Hva var fint med å være innesperret? 

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Fengsel er man for å få rehabilitering.

Horfor tenker du det er mer stressende å være i fengsel egentlig? 

Fordi jeg har vært innlagt på psykiatrisk. Og det er ikke så ille. 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det var vel ikke helt svar på spørsmålet men. 

I fengsel får man ikke behandling i den grad, man låses inn alene på rommet, det er mange medfanger som utnytter deg hvis du lar dem, du får ikke annen luft enn en inngjerdet luftegård. Sikkert masse annet også. 

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

I fengsel får man ikke behandling i den grad, man låses inn alene på rommet, det er mange medfanger som utnytter deg hvis du lar dem, du får ikke annen luft enn en inngjerdet luftegård. Sikkert masse annet også. 

Du snakker nå om høysikkerhets. Det fins lavsikkerhetsfengsel også. 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du snakker nå om høysikkerhets. Det fins lavsikkerhetsfengsel også. 

Ja og hvilket fengsel er Erik Jensen i? Vil anta, uten at jeg vet, at det er høysikkerhet.

Uansett bortsett fra å låses inn lenge på cella er det vel ikke så ulikt.  

Endret av Glitter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...