Gå til innhold

Gi slipp på kontrollen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har i mange år levd med sterk angst og har prøvd å begrense den med å ha kontroll på alle aspekter av livet. Det har vært utrolig slitsomt, men gjorde at jeg klarte å være i verden. 

Nå er imidlertid angsten blitt mindre, og jeg kjenner at jeg begynner å slippe opp på kontrollen. Det burde føles bare fantastisk, men er ganske skummelt, for hvem er jeg nå? Hvordan skal jeg forholde meg til en verden som ser helt annerledes ut? 

Anonymkode: 38663...ff4

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490207-gi-slipp-p%C3%A5-kontrollen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har i mange år levd med sterk angst og har prøvd å begrense den med å ha kontroll på alle aspekter av livet. Det har vært utrolig slitsomt, men gjorde at jeg klarte å være i verden. 

Nå er imidlertid angsten blitt mindre, og jeg kjenner at jeg begynner å slippe opp på kontrollen. Det burde føles bare fantastisk, men er ganske skummelt, for hvem er jeg nå? Hvordan skal jeg forholde meg til en verden som ser helt annerledes ut? 

Du må ta en dag av gangen, eller en time av gangen;)

Anonymkode: 43d97...9f9

AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 20.43):

Se på det som en form for reorienteringsfase. Glede deg over å bli kjent med deg selv og verden på nytt :- )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...