Gå til innhold

Hvor mange utskrift sider a4 ark kan jeg ta med til fastlegen?

Anbefalte innlegg

For å forklare hvordan jeg har det og problemet. Jeg har dobbelttime. Og har egentlig skrevet 3 fulle sider. Jeg har språkvansker med muntlig så derfor har jeg begynt å skrive ned på ark for å gi det et forsøk på å forklare alt om hvordan ting er for meg hva jeg sliter med en gang for alle. Jeg har faktisk aldri klart å si noe særlig mer enn 1 setning om problemet før fordi det blir for vanskelig og jeg vil ikke gråte. Det vil bli bedre med skriftlig. Om det er greit? 

Men hvor mange sider er ok? 

Og gjerne del din erfaring med å gi ark du har skrevet til fastlegen? Hva var reaksjonen? 

Anonymkode: fefb8...17d

Fortsetter under...

Så flott at du får til å skrive ned hvordan du har det når det er vanskelig å uttrykke seg muntlig. Jeg tenker at du helt fint kan levere alle sidene du har skrevet, i alle fall når du har dobbeltime. Lykke til!

Anonymkode: f56bb...8f4

Annonse

Jeg pleide å ha 3 håndskrevne sider og lese opp for ham. Det tok bare 10 minutter, og var veldig effektivt for å formidle situasjonen. Legen sa flere ganger at det var flott at jeg gjorde det sånn og at det var til stor hjelp. 

Anonymkode: 978ae...4a6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...