Gå til innhold

Politiet som nesten banket meg opp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hatt mye med politiet å gjøre i min jobb. De har aldri behandlet pasientene med annet enn omtanke. Ja, det skjer De må legge noen i bakken fordi de slåss i mot. Vi som jobber med tvang lærer faktisk hvordan vi skal bruke tvang på den måten som skader pasienten minst.

Anonymkode: ffab4...998

Ja mulig de snakker fint til pasientene og oppfører seg fint mens de har de inne i samtalerommet på psykiatrisk med leger og sykepleiere tilstede, men når politiet er alene med personene kan de utøve så mye makt og vold de bare vil. Ingen vil tro på andre enn politiet. 

Anonymkode: b931b...9cd

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ja mulig de snakker fint til pasientene og oppfører seg fint mens de har de inne i samtalerommet på psykiatrisk med leger og sykepleiere tilstede, men når politiet er alene med personene kan de utøve så mye makt og vold de bare vil. Ingen vil tro på andre enn politiet. 

Det er ikke min erfaring i hvertfall, og jeg har hatt mye med dem å gjøre. 

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Skjer ofte vi må tilkalle politiet for hjelp,så vi ser hva de gjør. Kan virke brutalt hvis man ikke vet det er den mildeste og beste måten man kan utøve tvang på.

Anonymkode: ffab4...998

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...