AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Jeg tror jeg har mindre selvmordstanker når jeg tar medisinen. Hva gjør den for deg? Anonymkode: 58e9c...ccd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Merket ingen forskjell. Foruten på produksjon av urin. Nå er jeg vist vanskelig å medisinere, prøvd alt. Eneste som hjelper var å endre livstil totalt. Anonymkode: ec941...6cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Merket ingen forskjell. Foruten på produksjon av urin. Nå er jeg vist vanskelig å medisinere, prøvd alt. Eneste som hjelper var å endre livstil totalt. Anonymkode: ec941...6cd Vil du si litt om hva du endret? Anonymkode: 58e9c...ccd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vil du si litt om hva du endret? Anonymkode: 58e9c...ccd Ble ufør, så jeg slipper press og stress. Lever veldig stille. Passer på at søvnen blir grei. Normal mengde mosjon, ikke for høy puls over tid. Tar beroligende hvis pulsen blir for høy, eller når kroppen blir for urolig. Mye meditasjon. Nå kjenner jeg tidlig tegn på mani/hypomani, så stopper det før de tegnene med en eneste gang. Anonymkode: ec941...6cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ble ufør, så jeg slipper press og stress. Lever veldig stille. Passer på at søvnen blir grei. Normal mengde mosjon, ikke for høy puls over tid. Tar beroligende hvis pulsen blir for høy, eller når kroppen blir for urolig. Mye meditasjon. Nå kjenner jeg tidlig tegn på mani/hypomani, så stopper det før de tegnene med en eneste gang. Anonymkode: ec941...6cd Fint å høre at det hjelper deg. Tar du annen medisin? Anonymkode: 58e9c...ccd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Fint å høre at det hjelper deg. Tar du annen medisin? Anonymkode: 58e9c...ccd Går på efexor for angst, og har flere typer antihistaminer for søvn. Har liggende abilify hvis jeg ikke klarer å slå ned tidlig nok med sobril. Dwt viktigeste jeg har er en plan for hva jeg skal gjøre hvis jeg føler en endring. Den har også mannen min og legen min. Min mann kan også ta direkte kontakt med min lege hvis jeg går i mani å ikke innser det selv. Anonymkode: ec941...6cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Går på efexor for angst, og har flere typer antihistaminer for søvn. Har liggende abilify hvis jeg ikke klarer å slå ned tidlig nok med sobril. Dwt viktigeste jeg har er en plan for hva jeg skal gjøre hvis jeg føler en endring. Den har også mannen min og legen min. Min mann kan også ta direkte kontakt med min lege hvis jeg går i mani å ikke innser det selv. Anonymkode: ec941...6cd Det virker som du/dere har en god plan! Anonymkode: 58e9c...ccd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hjelper ikke. Anonymkode: 6842a...f40 Har du sluttet på den? Anonymkode: 58e9c...ccd 0 Siter
Glitter Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Blir mer stabil av den. Men ble likevel alvorlig deprimert I fjor noe som har medført mange måneder innlagt på tvang. Så er ikke helt fri for symptomer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Glitter skrev (11 minutter siden): Blir mer stabil av den. Men ble likevel alvorlig deprimert I fjor noe som har medført mange måneder innlagt på tvang. Så er ikke helt fri for symptomer. Kan du merke mindre selvmordstanker av den på det jevne? Anonymkode: 58e9c...ccd 0 Siter
Glitter Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan du merke mindre selvmordstanker av den på det jevne? Anonymkode: 58e9c...ccd Ja det vil jeg si at jeg gjør. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan du merke mindre selvmordstanker av den på det jevne? Anonymkode: 58e9c...ccd Tror ikke hun merker det. Anonymkode: 6842a...f40 0 Siter
Glitter Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tror ikke hun merker det. Anonymkode: 6842a...f40 Hvorfor svarer du for meg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Glitter skrev (14 minutter siden): Ja det vil jeg si at jeg gjør. Jeg kan også merke det. Det er fint. Anonymkode: 58e9c...ccd 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Jeg har aldri prøvd så jeg vet ikke. Men skulle likt å vite om man kan få det ved indikasjon depresjon/selvmordstanker. Anonymkode: f051c...f6a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har aldri prøvd så jeg vet ikke. Men skulle likt å vite om man kan få det ved indikasjon depresjon/selvmordstanker. Anonymkode: f051c...f6a Jeg fikk den da jeg fikk diagnosen bipolar 2-depresjon. Diagnosen ble senere endret, men medisinen besto. Anonymkode: 58e9c...ccd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg fikk den da jeg fikk diagnosen bipolar 2-depresjon. Diagnosen ble senere endret, men medisinen besto. Anonymkode: 58e9c...ccd Glemte å tilføye at dette var pga selvmordstanker (og stabilisering). Anonymkode: 58e9c...ccd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Glemte å tilføye at dette var pga selvmordstanker (og stabilisering). Anonymkode: 58e9c...ccd Jeg har ikke bipolar, så da er det kanskje ikke et alternativ for meg. Sliter bare så innmari med selvmordstanker som jeg gjerne skulle hatt hjelp med. Anonymkode: f051c...f6a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har ikke bipolar, så da er det kanskje ikke et alternativ for meg. Sliter bare så innmari med selvmordstanker som jeg gjerne skulle hatt hjelp med. Anonymkode: f051c...f6a Vondt å høre. Det er tøft å leve med disse tankene. Er det nyoppståtte tanker eller har de vart en stund? Anonymkode: 58e9c...ccd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.