AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar https://www.vg.no/nyheter/i/PpXJXJ/psykolog-paal-groendahl-mulig-aa-spille-syk Pål Grøndahl mener det, og sier han selv har blitt lurt. Tror dere Eirik Jensen har lurt rettspsykiaterne? Anonymkode: 41310...a34 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Det tror jeg ja. Anonymkode: e02ec...32e 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Pål Grøndahl mener det, og sier han selv har blitt lurt. Tror dere Eirik Jensen har lurt rettspsykiaterne? Det er jeg 90% sikker på. Samboeren hans har jo også skriftlig flere ganger bekrefta at hun har vært med på spillet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): https://www.vg.no/nyheter/i/PpXJXJ/psykolog-paal-groendahl-mulig-aa-spille-syk Pål Grøndahl mener det, og sier han selv har blitt lurt. Tror dere Eirik Jensen har lurt rettspsykiaterne? Anonymkode: 41310...a34 jeg tror det må være vanskelig å spille psykotisk men vet ikke jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Ja, jeg tror han har lurt dem. Han har jo fra før av en "kriminell hjerne", og på Politihøgskolen har han nok lært ett og annet om psykose, og hva som skal til. Anonymkode: a09df...448 0 Siter
Glitter Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Har tenkt han kanskje gjør det, men klarer ikke erfarne psykiatere og psykologer å gjennomskue det? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Glitter skrev (41 minutter siden): Har tenkt han kanskje gjør det, men klarer ikke erfarne psykiatere og psykologer å gjennomskue det? ja ellers har de ikke nok kunnskap om det. 0 Siter
Glitter Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar stjernestøv skrev (24 minutter siden): ja ellers har de ikke nok kunnskap om det. Høres jo litt rart ut. Jeg ville tro at rettspsykiatere var blant de mer kompetente. Siden de skal avgjøre så viktige ting. 1 Siter
Drømmeautomat Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Glitter skrev (1 time siden): Har tenkt han kanskje gjør det, men klarer ikke erfarne psykiatere og psykologer å gjennomskue det? Dette er jo kun basert på skjønn. Når omgivelsene i tillegg spiller med blir det ikke lettere. De sakkyndige klarte jo ikke engang bli enig seg imellom om hva som feilte Breivik. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Drømmeautomat skrev (11 minutter siden): De sakkyndige klarte jo ikke engang bli enig seg imellom om hva som feilte Breivik. Du sier noe der, de er ikke allvitende. 0 Siter
Glitter Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Drømmeautomat skrev (19 minutter siden): Dette er jo kun basert på skjønn. Når omgivelsene i tillegg spiller med blir det ikke lettere. De sakkyndige klarte jo ikke engang bli enig seg imellom om hva som feilte Breivik. Nei det er sant. Er vel vanskelig å bevise om noen driver skuespill. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Syns det er veldig spesielt at 83 og 82 år gamle psykiatere fortsatt vurderer folk. Burde bli satt på gamlehjem heller. Men ja det er nok ikke så vanskelig å fake psykose. Vet om noen som har gjort det for å få mer hjelp av dps eller for å få innleggelser og selvsagt også for å slippe fengsel. Som man så ved Breivik så får folk en ny diagnose for hver nye person som utreder en. De første sakkyndige mente han var autist og schizofren, mens de neste mente han var totalt frisk. Anonymkode: d77c2...2f4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar 36 minutes ago, AnonymBruker said: Som man så ved Breivik så får folk en ny diagnose for hver nye person som utreder en. De første sakkyndige mente han var autist og schizofren, mens de neste mente han var totalt frisk. Anonymkode: d77c2...2f4 De mente ikke han var autist, det var er par andre psykiatere som mente han hadde asperger. https://www.nrk.no/227/artikler/_-breivik-kan-ha-aspergers-syndrom-1.8186695 https://www.nrk.no/227/artikler/her-raser-breivik-mot-vitnet-1.8187525 Anonymkode: a7bc3...4c0 0 Siter
Everybody Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Det var jo også uenighet om Zaniar Matapour, han som skjøt mot skeive utesteder i Oslo sentrum. Èn psykiater mente han led av schizofreni mens de andre mente han var frisk og hadde dyssosial pf. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.