Gå til innhold

Andre enn meg med kroniske selvmordstanker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fint å høre at de kan forsvinne. De tapper endel energi.

Anonymkode: f24fb...526

Ja de kan bli borte. Nå ønsker jeg å leve i all hovedsak. Selv om jeg har store utfordringer i livet. 

En kombinasjon av tid, terapi og egne refleksjoner så kan du oppleve å ha mindre sånne tanker du også. 

Glitter skrev (1 time siden):

Ja de kan bli borte. Nå ønsker jeg å leve i all hovedsak. Selv om jeg har store utfordringer i livet. 

En kombinasjon av tid, terapi og egne refleksjoner så kan du oppleve å ha mindre sånne tanker du også. 

Hva mener du med egne refleksjoner?

Annonse

Glitter skrev (6 minutter siden):

Å gå inn i seg selv og reflektere hva de kroniske selvmordstankene har som funksjon. 

Åja, takk. Jeg vet ikke hvilken funksjon de har. Trøst, håp (om en utvei/bort fra smerten)...?

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan jeg spørre hvilken funksjon de hadde hos deg?

Det blir litt mer enn hva jeg vil dele. Eller kan dele at det delvis var trøst, men så var det en del andre ting også. Jeg vil ikke risikere å få en ab på nakken hvis jeg beskriver alt. Så det får holde. 

Glitter skrev (3 minutter siden):

Det blir litt mer enn hva jeg vil dele. Eller kan dele at det delvis var trøst, men så var det en del andre ting også. Jeg vil ikke risikere å få en ab på nakken hvis jeg beskriver alt. Så det får holde. 

Hva er en ab?

Annonse

AnonymBruker
Fru2020 skrev (12 minutter siden):

Jeg var kronisk suicidal i fire år.  Selv om jeg ikke lenger regnes som kronisk suicidal hatt jeg slike tanker jevnlig.  Når jeg er sliten så har jeg dem daglig. 

Kom tankene i sammenheng med "noe spesielt"? Vet du hva det handler om for deg?

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kom tankene i sammenheng med "noe spesielt"? Vet du hva det handler om for deg?

De kom når ting ble kaos i hodet.  Det var det mye. 

Jeg får mentaliseringsbasert terapi nå da man tenker at problemene mine blandt annet kommer av mentaliseringssvikt.

AnonymBruker
Fru2020 skrev (5 timer siden):

De kom når ting ble kaos i hodet.  Det var det mye. 

Jeg får mentaliseringsbasert terapi nå da man tenker at problemene mine blandt annet kommer av mentaliseringssvikt.

Så bra at du får god hjelp:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...