Gå til innhold

Er man utakknemlig som deprimert?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spørs jo hvordan du er det. 

Man kan være deprimert og takknemlig for mye. 

Jeg var veldig udmyk og takknemlig når jeg ble innlagt.

Anonymkode: e292e...641

Men du var deprimert og da klarte du ikke å sette pris på alt det gode i livet ditt? Eller?

Anonymkode: 9f203...5f2

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men du var deprimert og da klarte du ikke å sette pris på alt det gode i livet ditt? Eller?

Anonymkode: 9f203...5f2

Nå kan man fint forstå hvor heldig man er som deprimert. Selv om man der ikke har det godt i sitt eget liv, har man gode ting rundt seg. 

Anonymkode: e292e...641

Annonse

Man kan være så fokusert på seg selv at man glemmer å sette pris på gode ting, gode mennesker rundt seg. Men det er fordi man er så i sine egne negative tanker, det er jo ikke for å være kjip mot andre..det er bare at man har nok med seg selv og klarer kanskje ikke helt å utrykke glede/takknemlighet ovenfor andre.

Men så kan det jo være litt bedre perioder der man kan utrykke takknemlighet uten noen problemer.

Min opplevelse er at det kan svinge litt ekstra hvis man sliter med depresjon..det kan man ikke noe for.

Kanskje man ønsker å vise takknemlighet, men det er ikke alltid man klarer det fordi man føler seg trist.

Anonymkode: eff7a...454

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...