Gå til innhold

Redd, har stigende leverprøver

Anbefalte innlegg

Har stigende leverprøver og er redd for hva det kan være. Etter nye prøver så fikk jeg melding fra fastlegen at jeg måtte bestille time. Skal dit om noen dager.  Regner ikke med å få noen diagnose da, må nok ha en eller flere undersøkelser før endelig diagnose. Har også smerter under høyre ribbensbue.  Er redd, men må jo bare takle dette. Tankene spinner rundt temaet og greier ikke helt å la det gå.  Hvordan skal jeg greie å legge bort dette? Får jo uansett ikke gjort noe fra eller til akkurat nå.

Anonymkode: f8942...632

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490304-redd-har-stigende-leverpr%C3%B8ver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan du skal slutte å gruble vet jeg ikke, men jeg kan dele min erfaring.

Jeg fikk også en heftig stigning på leverprøvene for noen år siden. Det ble tatt tak med noen undersøkelser på sykehuset. De viste ikke noe særlig og man bestemte seg for å bytte den ene medisinen min. Da gikk prøvene ned. Jeg tar leverprøver med jevne mellomrom for å sjekke men alt ser fint ut.

AnonymBruker skrev (På 19.2.2025 den 21.12):

Har stigende leverprøver og er redd for hva det kan være. Etter nye prøver så fikk jeg melding fra fastlegen at jeg måtte bestille time. Skal dit om noen dager.  Regner ikke med å få noen diagnose da, må nok ha en eller flere undersøkelser før endelig diagnose. Har også smerter under høyre ribbensbue.  Er redd, men må jo bare takle dette. Tankene spinner rundt temaet og greier ikke helt å la det gå.  Hvordan skal jeg greie å legge bort dette? Får jo uansett ikke gjort noe fra eller til akkurat nå.

Anonymkode: f8942...632

Ofte skyldes økende leververdier medisiner. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...