Gå til innhold

I dag skal jeg noe som gir meg så mye angst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har bare lyst til å droppe hele greia og bli hjemme, så slipper jeg denne angsten! Men så vet jeg hvor glad og stolt jeg blir hvis jeg klarer å gjennomføre, og det vil hjelpe meg et steg videre med å ta tilbake livet. Orker noen å gi meg noen støttende ord så det blir litt lettere? Takk 🌷

Anonymkode: 832ce...22c

Fortsetter under...

De støttende ordene hadde du selv. :) Du blir glad og stolt hvis du gjennomfører. Og det vil hjelpe deg. :)

Men prøv også å tenke på hvor lite tid det er av livet ditt du skal gjøre dette. Det blir anstrengende der og da, men etterpå kan du med rette slappe av med en god følelse i kroppen. 

lykke til. :)

AnonymBruker
Glitter skrev (4 minutter siden):

De støttende ordene hadde du selv. :) Du blir glad og stolt hvis du gjennomfører. Og det vil hjelpe deg. :)

Men prøv også å tenke på hvor lite tid det er av livet ditt du skal gjøre dette. Det blir anstrengende der og da, men etterpå kan du med rette slappe av med en god følelse i kroppen. 

lykke til. :)

Takk, Glitter ❤

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan gikk det?

Anonymkode: 93408...589

Det gikk veldig fint! Jeg har veldig angst for å ta t-banen, særlig i tunneler og unngår det så mye jeg kan. I dag hadde jeg en behandlingsavtale på den andre siden av byen med masse tunneler. Kjente i går at jeg hadde lyst til å prøve i dag, og det gikk veldig fint. Jeg er glad og lettet nå, og tar meg kanskje en t-banetur i morgen også 🙂

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det gikk veldig fint! Jeg har veldig angst for å ta t-banen, særlig i tunneler og unngår det så mye jeg kan. I dag hadde jeg en behandlingsavtale på den andre siden av byen med masse tunneler. Kjente i går at jeg hadde lyst til å prøve i dag, og det gikk veldig fint. Jeg er glad og lettet nå, og tar meg kanskje en t-banetur i morgen også 🙂

Så bra! Det var veldig kjekt å høre 😊

Anonymkode: 93408...589

Annonse

Veldig bra ❤️

Jeg ville fortsatt å jobbe med å venne meg til tunneler og T-bane. For det er en angst som kan gå veldig ut over livskvaliteten. Bor du i Oslo, så blir du begrenset hvis du ikke kan ta T-banen. I motsetning til om du f.eks. er redd for taranteller, som det er veldig lett å ikke anskaffe.

Synes du har vært kjempeflink i dag - lær av det!

AnonymBruker
ISW skrev (25 minutter siden):

Veldig bra ❤️

Jeg ville fortsatt å jobbe med å venne meg til tunneler og T-bane. For det er en angst som kan gå veldig ut over livskvaliteten. Bor du i Oslo, så blir du begrenset hvis du ikke kan ta T-banen. I motsetning til om du f.eks. er redd for taranteller, som det er veldig lett å ikke anskaffe.

Synes du har vært kjempeflink i dag - lær av det!

Tusen takk 🥰

Ja, jeg bor i Oslo, og det er en stor begrensning. Må som regel gå til fots i 1,5 time når jeg skal noe i byen, og noen ganger er det en fin tur, men jeg vil jo ha valget! Har ønsket å utfordre meg på dette lenge, men angsten har vært for sterk. Nå har den roet seg litt, så tiden er inne! I morgen skal jeg på en trening som ligger 5 km herfra. Pleier å gå dit, 1 time, for å slippe t-banen, men i morgen er det spådd masse regn, så jeg vil prøve å ta banen. Det tar 20 min fra dør til dør, til sammenligning. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...