AnonymBruker Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars Jeg jobber 50 prosent og tidligere behandler på DPS har aldri presset på for å få meg opp i stilling (angst og depresjon). Går på AAP utenom. Anonymkode: 22d22...0f2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg jobber 50 prosent og tidligere behandler på DPS har aldri presset på for å få meg opp i stilling (angst og depresjon). Går på AAP utenom. Anonymkode: 22d22...0f2 Må legge til at jeg har presset meg selv til det ytterste for å klare å stå i jobben. Anonymkode: 22d22...0f2 0 Siter
Gjest Adeie Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Jobbet i 30 år før bipolariteten kom ut av kontroll. Så er ufør nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Jeg er ufør nå, men har startet en prossess med ips for å komme ut i jobb. Så håper jeg kommer ut i jobb igjen etterhvert Anonymkode: d9bbe...e00 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars 100, men sykmeldingsperioder i alle slags graderinger innimellom. Legene har ikke sagt noe på det. Får sykemelding når jeg ber om det. Anonymkode: b3720...aa2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars 100, behandler på dps mente 50, men fastlege sier ikke noe på 100 Anonymkode: 4e96b...c4a 0 Siter
Toogoodgirl Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Jobber 100%.Går greit, men går på medisiner….Noen dager er gode, andre dager ikke.Legen følger meg opp og synes det er ok at jeg jobber så mye om jeg føler det går greit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.