Gå til innhold

Hvilke(n) medisin har gitt deg best effekt i kampen mot depresjon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (10 timer siden):

Kombinasjon av Litium og antipsykotisk. Men ble likevel alvorlig deprimert I fjor. ECT var det som fikk meg ut av det. 

Var det noe spesielt som skjedde i livet ditt som gjorde at du ble alvorlig deprimert? 

Anonymkode: f644b...7eb

AnonymBruker
Glitter skrev (8 minutter siden):

Nei egentlig ikke. De kommer og går uten noe spesielt. 

Jeg har "bare" hatt en lang depresjon som jeg ikke er blitt frisk, men bedre fra. Blir det slik at du går og gruer deg til du eventuelt skal bli syk igjen?

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har "bare" hatt en lang depresjon som jeg ikke er blitt frisk, men bedre fra. Blir det slik at du går og gruer deg til du eventuelt skal bli syk igjen?

Nei, men føler jeg meg dårlig en dag så blir jeg redd for ny depresjon. Men har blitt flinkere til å ha is i magen. Vente og se om det kun er en dårlig dag.

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (20 minutter siden):

Nei, men føler jeg meg dårlig en dag så blir jeg redd for ny depresjon. Men har blitt flinkere til å ha is i magen. Vente og se om det kun er en dårlig dag.

Hvor mange depresjoner tror du at du har hatt? Det høres krevende ut.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor mange depresjoner tror du at du har hatt? Det høres krevende ut.

Flere enn jeg kan telle. Starter 9 år gammel. Men har vært ekstra ille siste 9 år. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...