AnonymBruker Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars Abilify her og tidvis Litium. Ingen AD har virket på meg. Anonymkode: f644b...7eb 0 Siter
emilie321 Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars En kombinasjon av abilify, cipralex og quetiapin holder meg ganske så stabil 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Abilify her og tidvis Litium. Ingen AD har virket på meg. Anonymkode: f644b...7eb Og er medisinene i tillegg til terapi eller ikke? Anonymkode: f644b...7eb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lithionit Anonymkode: f56bd...54b Har du BP? Ikke jeg, men bruker Litium. Hi Anonymkode: f644b...7eb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du BP? Ikke jeg, men bruker Litium. Hi Anonymkode: f644b...7eb Ja, har BP. Anonymkode: f56bd...54b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Ingen. Men de går over. Aldri blitt deprimert uten hypomani/mani. Så passe på å ikke bli det har fungert. Anonymkode: c7f8c...6e9 0 Siter
Glitter Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Kombinasjon av Litium og antipsykotisk. Men ble likevel alvorlig deprimert I fjor. ECT var det som fikk meg ut av det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Glitter skrev (10 timer siden): Kombinasjon av Litium og antipsykotisk. Men ble likevel alvorlig deprimert I fjor. ECT var det som fikk meg ut av det. Var det noe spesielt som skjedde i livet ditt som gjorde at du ble alvorlig deprimert? Anonymkode: f644b...7eb 0 Siter
Glitter Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Var det noe spesielt som skjedde i livet ditt som gjorde at du ble alvorlig deprimert? Anonymkode: f644b...7eb Nei egentlig ikke. De kommer og går uten noe spesielt. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Glitter skrev (8 minutter siden): Nei egentlig ikke. De kommer og går uten noe spesielt. Jeg har "bare" hatt en lang depresjon som jeg ikke er blitt frisk, men bedre fra. Blir det slik at du går og gruer deg til du eventuelt skal bli syk igjen? Anonymkode: f644b...7eb 0 Siter
Glitter Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har "bare" hatt en lang depresjon som jeg ikke er blitt frisk, men bedre fra. Blir det slik at du går og gruer deg til du eventuelt skal bli syk igjen? Anonymkode: f644b...7eb Nei, men føler jeg meg dårlig en dag så blir jeg redd for ny depresjon. Men har blitt flinkere til å ha is i magen. Vente og se om det kun er en dårlig dag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Glitter skrev (20 minutter siden): Nei, men føler jeg meg dårlig en dag så blir jeg redd for ny depresjon. Men har blitt flinkere til å ha is i magen. Vente og se om det kun er en dårlig dag. Hvor mange depresjoner tror du at du har hatt? Det høres krevende ut. Anonymkode: f644b...7eb 0 Siter
Glitter Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor mange depresjoner tror du at du har hatt? Det høres krevende ut. Anonymkode: f644b...7eb Flere enn jeg kan telle. Starter 9 år gammel. Men har vært ekstra ille siste 9 år. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Glitter skrev (3 minutter siden): Flere enn jeg kan telle. Starter 9 år gammel. Men har vært ekstra ille siste 9 år. Så vondt å høre. Du er tapper og modig!! Anonymkode: f644b...7eb 0 Siter
Glitter Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Så vondt å høre. Du er tapper og modig!! Anonymkode: f644b...7eb Takk. Det var hyggelig å høre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): Abilify her og tidvis Litium. Ingen AD har virket på meg. Anonymkode: f644b...7eb Hvorfor bare tidvis litium? Anonymkode: 02f48...a3c 0 Siter
erik123 Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Cipralex har vært klart best. Brukt den I mange år. Veldig bra mot depresjon. Må ha den resten av livet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor bare tidvis litium? Anonymkode: 02f48...a3c Har autoseponert et par ganger og sluttet i forbindelse med ECT. Anonymkode: f644b...7eb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.