AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars erik123 skrev (1 minutt siden): Cipralex har vært klart best. Brukt den I mange år. Veldig bra mot depresjon. Må ha den resten av livet. Men du vil jo trappe ned? Anonymkode: 02f48...a3c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars erik123 skrev (8 minutter siden): Cipralex har vært klart best. Brukt den I mange år. Veldig bra mot depresjon. Må ha den resten av livet. Bra at du har funnet noe som fungerer. Anonymkode: f644b...7eb 1 Siter
Glitter Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har autoseponert et par ganger og sluttet i forbindelse med ECT. Anonymkode: f644b...7eb Man må jo ikke slutte med Litium når man får ECT. Jeg bare lot være kveldsdosen kvelden før også fikk jeg morgendosen etter behandling. Rart om din behandler mente man må slutte. Litium og antipsykotisk (og ect) har hjulpet mest. Endret 3. mars av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Glitter skrev (53 minutter siden): Man må jo ikke slutte med Litium når man får ECT. Jeg bare lot være kveldsdosen kvelden før også fikk jeg morgendosen etter behandling. Rart om din behandler mente man må slutte. Litium og antipsykotisk (og ect) har hjulpet mest. Mener bestemt at jeg sluttet under serien. Om jeg ikke husker feil. Anonymkode: f644b...7eb 0 Siter
erik123 Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 19.29): Bra at du har funnet noe som fungerer. Anonymkode: f644b...7eb Ja det er jeg glad for. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.