AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Den er åpenbart til meg. Andre har nok sin mening. Anonymkode: 92790...957 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Min er nyte livet mens jeg er her. Anonymkode: dd879...d0b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den er åpenbart til meg. Andre har nok sin mening. Anonymkode: 92790...957 Og hva er så meninga? Anonymkode: 7557a...cfb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og hva er så meninga? Anonymkode: 7557a...cfb Jeg har funnet meninga for egen del, og det blir ikke riktig av meg å dele det. Alle må finne sin mening. Jeg fikk det åpenbart Anonymkode: 92790...957 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Min mening med livet er nestekjærlighet. Jeg har lite kjærlighet til meg selv, men mye til andre. Anonymkode: 7557a...cfb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har funnet meninga for egen del, og det blir ikke riktig av meg å dele det. Alle må finne sin mening. Jeg fikk det åpenbart Anonymkode: 92790...957 Hva er da hensikten med tråden? Anonymkode: df9d2...e87 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Jeg har ikke noe mening i livet. Det har dog vært visse perioder med meningsfull tid. Men dit kommer jeg av diverse grunner aldri igjen. Det er helt umulig. Men jeg er ikke deppa av den grunn. Men skulle gjerne fungert som jeg gjorde i de periodene livet var meningsfullt, men det blir utopi. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva er da hensikten med tråden? Anonymkode: df9d2...e87 Behøver det å være noen hensikt utover å si at man selv må finne mening i eget liv? Anonymkode: 92790...957 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Behøver det å være noen hensikt utover å si at man selv må finne mening i eget liv? Anonymkode: 92790...957 Du skrev ikke noe om det i startinnlegget. Det kom senere. Anonymkode: df9d2...e87 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du skrev ikke noe om det i startinnlegget. Det kom senere. Anonymkode: df9d2...e87 Da har du ikke lest godt nok. Skulle ikke være så vanskelig, er bare to setninger. Anonymkode: 92790...957 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Ts, for en irriterende tråd. Anonymkode: d96a3...ff8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ts, for en irriterende tråd. Anonymkode: d96a3...ff8 Hva søren er det med folk, la nå ts få lov å skrive noe positivt. Anonymkode: dd879...d0b 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva søren er det med folk, la nå ts få lov å skrive noe positivt. Anonymkode: dd879...d0b Ja, unnskyld, det var unødvendig av meg. Kanskje bare misunnelig, sorry! 🌷 Anonymkode: d96a3...ff8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Først når du innser at livet ikke har noen mening finner du meningen. Anonymkode: 54746...b7e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Først når du innser at livet ikke har noen mening finner du meningen. Anonymkode: 54746...b7e Nettopp. Det var det som skjedde med meg Anonymkode: 92790...957 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.