Gå til innhold

Andre deprimerte som synes overgangen fra søvn til våken er tøff?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja jo mer jeg sover, jo mer deprimert blir jeg, så det har en klart sammenheng. Å sove så mange timer enn trenger og ikke mer bare fordi det frister å sove er det beste for meg. 

Anonymkode: c7743...8a3

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja jo mer jeg sover, jo mer deprimert blir jeg, så det har en klart sammenheng. Å sove så mange timer enn trenger og ikke mer bare fordi det frister å sove er det beste for meg. 

Anonymkode: c7743...8a3

Utrolig vanskelig når alt en vil er å sove,  men jeg sover maks 2 timer på dagen. 

Anonymkode: 05a6a...ac6

Har vanskeligheter med å sovne pga anspenthet, men når jeg først har sovnet og klarer slappe av kan jeg lett sove 12-16 timer. Våkner innimellom, men manglende driv og motivasjon til å stå opp gjør at jeg blir liggende og sovner igjen. Er mest våken på sen ettermiddag og utover kvelden, men er i seng igjen etter et par timer oppe bare. Legger meg igjen tidlig pga manglende energi men sovner da gjerne ikke før etter midnatt eller enda senere. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...