Gå til innhold

Hvor mye selvhat har du på en skala fra 1-10?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Glitter skrev (4 timer siden):

Vil ikke si jeg hater meg selv, men jeg er ikke noe glad i meg selv. Har gjort for mye dumt i rus for noen år siden til å kunne være glad i meg selv. Men jeg prøver likevel å få et bedre liv. Kanskje jeg en gang kan bli glad i meg selv igjen.

Så du var glad i deg selv før rusen?

Anonymkode: a98ee...af8

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man trenger å like seg selv. Elsker wr for mye mener jeg. Selvdigger er ikke målet å bli.

Men bruker mnd vanlig fornuft, så ser man jo at man er på set jevne nivå mwd dw fleste. Strengere på noe, bedre på annet.

Utseende må man bare lære å godt, det er slik det er og man må faktisk velge å leve godt med det utseende man har.

Ser jeg rundt meg ser jeg 99.9% jevne mennesker. 0.09% er penere enn normalen og 0.01% er ikkebså pene som normalen..

Folk må løfte blikket opp, se ut, se rubdt dwg. Du er bare helt vanlig.

Anonymkode: 30c06...c2b

AnonymBruker
22 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er deprimert og er lite glad i meg selv. Men jeg har alltid, så lenge jeg kan huske, sett ned på meg selv og virkelig skammet meg over meg selv. På en skala må jeg plassere meg på en 7-er nå. Hva gjør du for å få det bedre med deg selv? Jeg har gått i terapi og bruker medisiner. 

Anonymkode: a98ee...af8

1

Anonymkode: ffed2...d0f

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...