AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Jeg har prøvd mange ssri/snri Buspirone, AP har fått noe lindring av angsten men ikke betydelig. Jeg har aldri drevet med rus eller vært Avhengi av benzo. Har ett tett samarbeid med psykolog og psykiater, etter 20 år med angst og smerter ble vi enig om å forsøke lyrica, den dempet virkelig angsten og den er klart veldig behagelig, så forstår at noen kan misbruke den. Men er man nøye med dosering og ikke overskrider anbefalt behandlingsdose så er den vel rimelig trygg å bruke? For min del så demper den uro og sosial fobi. Leser at mange er svært skeptisk til bruk av den, men samtidig at de som bruker den er stor fornøyd, drugs.com gir langt bedre score på den en mange av ssri/snri. Dere som har god erfaring med medisiner, hva tenker dere om å bruke lyrica? Forsvarlig om man har prøvd psykoterapi i en årekke, 7-8 forskjellige psykologer, prøvd mye medisin. Ikke ute etter rus, kun håndtere jobb, daglig livet med barna, og fungere som familie far. Endelig funnet noe som lindrer angsten, jeg ønsker ikke begynne med benzo da jeg tror den gir større sjangs for toleranse og sløvhet. Er det fornuftig valg å forsøke lyrica videre vet jeg aldri men om noen har erfaring eller vill komentere? Har prøvd uten noe medisin også men klarer ikke det for øyeblikket, målet er å komme seg av en dag! Til admin, ønsker ikke råd her men erfaringsdeling og diskutere viktig tema. Anonymkode: 96dc1...b15 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/490600-lyricassrisnriap-buspirone/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.