AnonymBruker Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Jeg har hatt 1 privat psykiater, 2 offentlig psykiatere og 1 psykolog. Anonymkode: 62668...b50 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars 1 i kommunen, i utreder på DPS, 1 psykologspesialist på DPS, 1 psykiater DPS. Akutteam i 6 mnd og ett team når jeg var innlagt. Anonymkode: e2918...988 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Er på min 9ende nå. Anonymkode: c222c...4cf Synes du at det har vært stor forskjell på terapien fra de forskjellige? Anonymkode: 62668...b50 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Synes du at det har vært stor forskjell på terapien fra de forskjellige? Anonymkode: 62668...b50 Nei. De er så klart alle forskjellige personer og vi har hatt forskjellig kjemi men stort sett har jeg opplevd at jeg har følt at jeg har fått hjelp. Anonymkode: c222c...4cf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei. De er så klart alle forskjellige personer og vi har hatt forskjellig kjemi men stort sett har jeg opplevd at jeg har følt at jeg har fått hjelp. Anonymkode: c222c...4cf Så bra! Anonymkode: 62668...b50 0 Siter
Vendi Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Har hatt mange liser på DPS, som kun jobber ett år av gangen. Husker ikke hvor mange tilsammen. Siste fire år har det i alle fall vært fire forskjellige. Nå har jeg kommet inn i et nytt "system" med FACT. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.