GÃ¥ til innhold

Hva er det verste angsten har fortalt deg?🤕

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg går på medisiner. Er i jobb og har barn. Fungerer egentlig bra ute. Men jeg vet aldri når jeg skal stole på angsten. Den forteller meg alt mulig, gjør meg usikker på OM jeg har gjort noe galt, redd for å ikke huske om jeg har gjort noe galt osv….

Går med konstant skyldfølelse.

Hva med dere?

Anonymkode: c05aa...54a

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå stoler jeg ikke på angsten. Hvorfor skal jeg det? 

Når jeg er u mutt vanlige dagligliv så er ikke angsten noe jeg forholder meg til, den er der. Ferdig. Tenker ikke mer over den, jeg føler den.

Anonymkode: a567c...098

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg går på medisiner. Er i jobb og har barn. Fungerer egentlig bra ute. Men jeg vet aldri når jeg skal stole på angsten. Den forteller meg alt mulig, gjør meg usikker på OM jeg har gjort noe galt, redd for å ikke huske om jeg har gjort noe galt osv….

Hva med dere?

OCD?

AnonymBruker
nachnoo skrev (2 minutter siden):

OCD?

Ja🥹kraftig….det får meg så til å tvile på mine handlinger.Venter bare på en reaksjon fra noen om at jeg har gjort noe galt🥹

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja🥹kraftig….det får meg så til å tvile på mine handlinger.Venter bare på en reaksjon fra noen om at jeg har gjort noe galt🥹

FÃ¥r du noen behandling for dette?

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva med dere?

Har aldri fortalt meg noe. 

Anonymkode: 09abf...771

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det slik det er å ha OCD? Isåfall kan det hende jeg har det også😪

Anonymkode: 04437...43d

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

I teorien kan en jo få angst av alt mulig. 

Anonymkode: f03f1...914

Ja, det har jeg hatt. Men aldri latt angsten stoppe meg. 

Hver dag i 40 år får jeg panikk i butikken, hvorfor? Vet ikke. Den bare kommer. Men går i butikken hver dag uansett. Og det er bare ett eksempel av 100vis. 

Noen av de har gitt seg, noen er roet ned med efexor. Noen forsvinner bare ikke. Og da må jeg jo leve greiest mulig med det. Man blir vant til panikkanfall. De er ikke akkurat farlige.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ja, det har jeg hatt. Men aldri latt angsten stoppe meg. 

Hver dag i 40 år får jeg panikk i butikken, hvorfor? Vet ikke. Den bare kommer. Men går i butikken hver dag uansett. Og det er bare ett eksempel av 100vis. 

Noen av de har gitt seg, noen er roet ned med efexor. Noen forsvinner bare ikke. Og da må jeg jo leve greiest mulig med det. Man blir vant til panikkanfall. De er ikke akkurat farlige.

Angst for at jeg skulle slutte å puste mens jeg sov.

Anonymkode: f03f1...914

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...