AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Jeg går på medisiner. Er i jobb og har barn. Fungerer egentlig bra ute. Men jeg vet aldri når jeg skal stole på angsten. Den forteller meg alt mulig, gjør meg usikker på OM jeg har gjort noe galt, redd for å ikke huske om jeg har gjort noe galt osv…. Går med konstant skyldfølelse. Hva med dere? Anonymkode: c05aa...54a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars Nå stoler jeg ikke på angsten. Hvorfor skal jeg det? Når jeg er u mutt vanlige dagligliv så er ikke angsten noe jeg forholder meg til, den er der. Ferdig. Tenker ikke mer over den, jeg føler den. Anonymkode: a567c...098 0 Siter
nachnoo Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg går på medisiner. Er i jobb og har barn. Fungerer egentlig bra ute. Men jeg vet aldri når jeg skal stole på angsten. Den forteller meg alt mulig, gjør meg usikker på OM jeg har gjort noe galt, redd for å ikke huske om jeg har gjort noe galt osv…. Går med konstant skyldfølelse. Hva med dere? Anonymkode: c05aa...54a OCD? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars nachnoo skrev (2 minutter siden): OCD? Ja🥹kraftig….det får meg så til å tvile på mine handlinger.Venter bare på en reaksjon fra noen om at jeg har gjort noe galt🥹 Anonymkode: c05aa...54a 0 Siter
nachnoo Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja🥹kraftig….det får meg så til å tvile på mine handlinger.Venter bare på en reaksjon fra noen om at jeg har gjort noe galt🥹 Anonymkode: c05aa...54a Får du noen behandling for dette? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg går på medisiner. Er i jobb og har barn. Fungerer egentlig bra ute. Men jeg vet aldri når jeg skal stole på angsten. Den forteller meg alt mulig, gjør meg usikker på OM jeg har gjort noe galt, redd for å ikke huske om jeg har gjort noe galt osv…. Går med konstant skyldfølelse. Hva med dere? Anonymkode: c05aa...54a Har aldri fortalt meg noe. Anonymkode: 09abf...771 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja🥹kraftig….det får meg så til å tvile på mine handlinger.Venter bare på en reaksjon fra noen om at jeg har gjort noe galt🥹 Anonymkode: c05aa...54a Er det slik det er å ha OCD? Isåfall kan det hende jeg har det også😪 Anonymkode: 04437...43d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars I teorien kan en jo få angst av alt mulig. Anonymkode: f03f1...914 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): I teorien kan en jo få angst av alt mulig. Anonymkode: f03f1...914 Ja, det har jeg hatt. Men aldri latt angsten stoppe meg. Hver dag i 40 år får jeg panikk i butikken, hvorfor? Vet ikke. Den bare kommer. Men går i butikken hver dag uansett. Og det er bare ett eksempel av 100vis. Noen av de har gitt seg, noen er roet ned med efexor. Noen forsvinner bare ikke. Og da må jeg jo leve greiest mulig med det. Man blir vant til panikkanfall. De er ikke akkurat farlige. Anonymkode: a567c...098 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ja, det har jeg hatt. Men aldri latt angsten stoppe meg. Hver dag i 40 år får jeg panikk i butikken, hvorfor? Vet ikke. Den bare kommer. Men går i butikken hver dag uansett. Og det er bare ett eksempel av 100vis. Noen av de har gitt seg, noen er roet ned med efexor. Noen forsvinner bare ikke. Og da må jeg jo leve greiest mulig med det. Man blir vant til panikkanfall. De er ikke akkurat farlige. Anonymkode: a567c...098 Angst for at jeg skulle slutte å puste mens jeg sov. Anonymkode: f03f1...914 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars nachnoo skrev (21 timer siden): Får du noen behandling for dette? Ja, medisin og oppfølging av lege.Skal i sånn intensiv behandling(4 dagersprogram) neste mnd.Spent på det… Anonymkode: c05aa...54a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Er det slik det er å ha OCD? Isåfall kan det hende jeg har det også😪 Anonymkode: 04437...43d Blant annet..jeg er en typisk «sjekker» også.Må sjekke at komfyren er avslått, dører låst osv…veldig mye annet også☹️ Anonymkode: c05aa...54a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja, det har jeg hatt. Men aldri latt angsten stoppe meg. Hver dag i 40 år får jeg panikk i butikken, hvorfor? Vet ikke. Den bare kommer. Men går i butikken hver dag uansett. Og det er bare ett eksempel av 100vis. Noen av de har gitt seg, noen er roet ned med efexor. Noen forsvinner bare ikke. Og da må jeg jo leve greiest mulig med det. Man blir vant til panikkanfall. De er ikke akkurat farlige. Anonymkode: a567c...098 Flink du er💖Har du vært i noe form for terapi? Anonymkode: c05aa...54a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.