Gå til innhold

Bilkjøring og ect, og medisiner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan man ikke kjøre bil de dagene man ikke har behandling hvis man er heldig å få lite kognitive bivirkninger?

Det ene halmstrået etter det andre forsvinner mens jeg blir dårligere og dårligere.  Vet ikke hvordan jeg skal takle det. Om 2 mndr får jeg kanskje behandling,  men etter å ha sunket dypt tar det tid før den virker. Skulle gjerne skrevet hele historien,  men redd noen fra rl kjenner meg igjen da og ville synes jeg er veldig utakknemlig som ikke er fornøyd med å få noen å snakke med.

Kanskje medisiner Kunne legges til. Kanskje noe som ikke har virka før, virker nå som jeg også tar lithium? Er det sannsynlig?

Anonymkode: 92ef3...d87

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490614-bilkj%C3%B8ring-og-ect-og-medisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette sto når jeg googlet.

behandling?

Du kan ikke kjøre bil i løpet av en ECT-serie, på grunn av kognitive bivirkninger. Vanligvis vil du fylle helsekravene for førerkort 2–3 uker etter avsluttet behandling, men dette må vurderes sammen med helsepersonell, gjerne fastlege.

Anonymkode: be0fa...92f

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette sto når jeg googlet.

behandling?

Du kan ikke kjøre bil i løpet av en ECT-serie, på grunn av kognitive bivirkninger. Vanligvis vil du fylle helsekravene for førerkort 2–3 uker etter avsluttet behandling, men dette må vurderes sammen med helsepersonell, gjerne fastlege.

Ja, men det står litt forskjellig forskjellige steder. Noen plasser ser det ut som det ikke er et absolutt krav på dager uten behandling,  men det er så ullent så jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke det. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja, men det står litt forskjellig forskjellige steder. Noen plasser ser det ut som det ikke er et absolutt krav på dager uten behandling,  men det er så ullent så jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke det. 

Forskjell på enkeltstående og når du tar i serier. Slik jeg forstod det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...