Gå til innhold

Jeg er en vanskelig pasient

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du kan starte med å analysere hvorfor du synes det er vanskelig. Og så legge frem til behandler nettopp det du sier her, om at du synes det er vanskelig å åpne opp, vanskelig å være helt ærlig og vanskelig å følge opp. 

Så kan du og behandler sammen diskutere og forsøke å finne ut hva som ligger bvak og hva du kan gjøre for å endre deg.

Anonymkode: 94412...d34

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du kan starte med å analysere hvorfor du synes det er vanskelig. Og så legge frem til behandler nettopp det du sier her, om at du synes det er vanskelig å åpne opp, vanskelig å være helt ærlig og vanskelig å følge opp. 

Så kan du og behandler sammen diskutere og forsøke å finne ut hva som ligger bvak og hva du kan gjøre for å endre deg.

Anonymkode: 94412...d34

Er du alvorlig deprimert?

Anonymkode: a98c3...3ee

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er en vanskelig pasient. Jeg får ikke til. Orker ikke. Klarer ikke. Synes både det er vanskelig å få til å åpne seg og være 100% ærlig med behandler og også det å gjøre det som behandler foreslår mellom timene...

Anonymkode: 95a99...522

Hva er problemstillingen? Depresjon? Bruker du medisiner?

Anonymkode: a98c3...3ee

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...