AnonymBruker Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Og isåfall hvilke er det? Jeg er usikker om det er depresjonen eller medisinene eller begge som gjør meg døsig. Bruker Abilify og Litium. Anonymkode: 03ed0...202 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Jeg står nå på Zyprexa og Latuda. Jeg vet at Zyprexaen gjør meg trøtt, mer usikker på Latuda. Men jeg har også erfaring med at depresjon i seg selv kan gjør meg svært utmattet og trøtt. Anonymkode: ec4c6...b80 0 Siter
Glitter Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Går på Leponex, Abilify og Litium. Tror jeg blir trøtt på kvelden av Leponex. Men den holder jeg på å seponere. 0 Siter
Vendi Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Jeg tar Xeplion, Litium og Lamictal fast, og Quetiapin ved behov. Jeg blir bare trøtt av Quetiapin, og bruker det derfor mest for søvn. 0 Siter
Sokk Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Jeg blir ikke trøtt av litium. Ingen erfaring med abilify. Blir trøtt av 50g quetiapin som jeg tar om kvelden for å sove, men det er jo hele poenget. 0 Siter
ISW Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Sokk skrev (23 timer siden): Blir trøtt av 50g quetiapin 50 g quetiapin tror jeg selv en elefant ville blitt trøtt av 1 Siter
Gjest Adeie Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars ISW skrev (1 time siden): 50 g quetiapin tror jeg selv en elefant ville blitt trøtt av Da er jeg heldigvis ikke en elefant. Alltid godt å vite😝 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.