AnonymBruker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Jeg er psykisk frisk og rask til vanlig. Men etter en svært traumatisk hendelse jeg står i nå er jeg bare en limbo. Jeg gråter ukontrollert, og jeg føler jeg går i sjokk snart. Når dette er over vil jeg trenge behandling, dette jeg står i nå vil prege meg og sette seg for alltid. Anonymkode: ede87...d31 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er psykisk frisk og rask til vanlig. Men etter en svært traumatisk hendelse jeg står i nå er jeg bare en limbo. Jeg gråter ukontrollert, og jeg føler jeg går i sjokk snart. Når dette er over vil jeg trenge behandling, dette jeg står i nå vil prege meg og sette seg for alltid. Anonymkode: ede87...d31 Det finnes god hjelp å få❤️ Anonymkode: 7ec9b...874 0 Siter
Vendi Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er psykisk frisk og rask til vanlig. Men etter en svært traumatisk hendelse jeg står i nå er jeg bare en limbo. Jeg gråter ukontrollert, og jeg føler jeg går i sjokk snart. Når dette er over vil jeg trenge behandling, dette jeg står i nå vil prege meg og sette seg for alltid. Anonymkode: ede87...d31 Det er veldig trist at du har det sånn.. 😕 Er det en mulighet for deg å ha samtaler med fastlegen? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Jeg har samtaler og noe på gang, men det er en tøff og hard vei å gå. Skaden er allerede skjedd med meg og på andre familiemedlemmer for alltid. Anonymkode: ede87...d31 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (På 7.3.2025 den 14.05): Jeg har samtaler og noe på gang, men det er en tøff og hard vei å gå. Skaden er allerede skjedd med meg og på andre familiemedlemmer for alltid. Anonymkode: ede87...d31 Bra at du får støtte🫶 Anonymkode: 7ec9b...874 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.