Gå til innhold

Trene med quetiapin?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler jeg av og til blir svimmel eller at hjerterytmen forandrer seg (klarer ikke kjenne det om jeg måler puls like etter) hvis jeg må opp mens quetiapin et virksom.

Jeg er ganske dårlig, depressiv, men jeg MÅ  ut og få opp pulsen.  Det er tungt. Jeg vet ikke om jeg greier gjennomføre hele økta, men jeg må prøve siden det er medisin. 

Er det farlig ut å trene mens jeg har quetiapin i blodet? Vil sove bort tida ja, men jeg er ikke suicidal. Jeg vet ikke når jeg tok sist eller hvor mye jeg jar tatt siden kl 16.00 i går ettermiddag Har tatt hver gang jeg har våkna for å få sove bort mest mulig tid. Men har bare tatt 25 mg om gangen etter vanlige kveldsdosen gom jeg tok kl 16.00. Og det har gått minst en time mellom hver gang. Føler meg trett, men det gjør jeg hele tiden. Skulle gjerne bare blitt ferdig med det. Så kanskje jeg kunne prøve å sove mer etterpå. 

Anonymkode: 92c9c...110

emilie321
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg føler jeg av og til blir svimmel eller at hjerterytmen forandrer seg (klarer ikke kjenne det om jeg måler puls like etter) hvis jeg må opp mens quetiapin et virksom.

Jeg er ganske dårlig, depressiv, men jeg MÅ  ut og få opp pulsen.  Det er tungt. Jeg vet ikke om jeg greier gjennomføre hele økta, men jeg må prøve siden det er medisin. 

Er det farlig ut å trene mens jeg har quetiapin i blodet? Vil sove bort tida ja, men jeg er ikke suicidal. Jeg vet ikke når jeg tok sist eller hvor mye jeg jar tatt siden kl 16.00 i går ettermiddag Har tatt hver gang jeg har våkna for å få sove bort mest mulig tid. Men har bare tatt 25 mg om gangen etter vanlige kveldsdosen gom jeg tok kl 16.00. Og det har gått minst en time mellom hver gang. Føler meg trett, men det gjør jeg hele tiden. Skulle gjerne bare blitt ferdig med det. Så kanskje jeg kunne prøve å sove mer etterpå. 

Jeg trener med quetiapin, men nå tar jeg ikke mer enn det som jeg skal (100-200mg)   Har aldri hørt at det kan være farlig, men aner jo ikke hvor mye du har tatt tilsammen og om det kan være farlig.  Hva med å gå en tur? Prøve det først

Skrevet

Jeg både trener og går turer med quetiapin og går helt fint. Men du kan jo ta en prat med fastlegen om dette hvis du er usikker. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde levert fra meg mwdisin  som jeg misbrukte. Du er ikke i en tilstand der du tar fornuftige valg nå ser det ut til.

Anonymkode: 53114...807

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde levert fra meg mwdisin  som jeg misbrukte. Du er ikke i en tilstand der du tar fornuftige valg nå ser det ut til.

Da holder jeg ikke ut

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Da holder jeg ikke ut

Holde ut med å dope deg ned døgnet rundt? 

Du holder jo ikke ut. Du dopet deg ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...