AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Jeg trapper ned på valium. Har brukt 5 mg noen uker, innimellom 2,5 mg i noen uker. Alt i alt har jeg tatt valium ca 4 mnd. Jeg har prøvd å slutte, men synes det er vanskelig å ta steget liksom å legge den helt bort. Er redd for abstinenser og ubehag. Min lege sier at med mitt forholdsvis beskjedne forbruk ikke vil få problemer. Jeg er usikker å føler meg litt sånn «rar» etter noen dager uten. Jeg har spurt i andre forum og fikk svar om fæle abstinenser som varte både uker og måneder. Jeg tenker at om dette medfører riktighet tar jeg heller min halve tablett til kvelden å fortsetter som før. Eller? Har noen gode råd til meg? Anonymkode: 4ebe6...95a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg trapper ned på valium. Har brukt 5 mg noen uker, innimellom 2,5 mg i noen uker. Alt i alt har jeg tatt valium ca 4 mnd. Jeg har prøvd å slutte, men synes det er vanskelig å ta steget liksom å legge den helt bort. Er redd for abstinenser og ubehag. Min lege sier at med mitt forholdsvis beskjedne forbruk ikke vil få problemer. Jeg er usikker å føler meg litt sånn «rar» etter noen dager uten. Jeg har spurt i andre forum og fikk svar om fæle abstinenser som varte både uker og måneder. Jeg tenker at om dette medfører riktighet tar jeg heller min halve tablett til kvelden å fortsetter som før. Eller? Har noen gode råd til meg? Anonymkode: 4ebe6...95a Du må jo bare stå i det uansett hvordan bivirkningene blir. Ikke snart å bruke benzo over tid. Anonymkode: 43970...289 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du må jo bare stå i det uansett hvordan bivirkningene blir. Ikke snart å bruke benzo over tid. Anonymkode: 43970...289 Nå var det ikke det jeg lurte på da. Jeg kan velge å stå på en lav dose benzo enda en stund. Jeg ønsker andres erfaringer med nedtrapping og seponering. Anonymkode: 4ebe6...95a 0 Siter
Gjest Adeie Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Brukte det i flere mnd, trappet ikke ned. Bare sluttet, null problem. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Jeg fikk ikke noe problemer når jeg trappet ned 😊 Anonymkode: 882d9...e3f 0 Siter
Glitter Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Hvis alt du bruker er en halv tablett så er det tvilsomt at du får abstinenser av å kutte den ut. I alle fall ikke av den farlige sorten. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Man må ikke forveksle angst med bivirkninger. Klart du får mer angst når du ikke tar valium. Det er jo sykdommen din. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Man må ikke forveksle angst med abstinenser var det jeg mente å si.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.