AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Er to stekte egg på en skive grovbrød innafor? Blir kanskje mest vomfyll? Anonymkode: 71e3f...9c8 0 Siter
Vhanja Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Egg og grovt brød er sunt. Mangler grønnsaker for å være et fullverdig måltid, men helt i orden hvis man er sliten (så lenge det ikke blir en regel mer enn unntaket). Generelt sett er "alt" ok som unntak. Man kan droppe middag, spise ett knekkebrød, spise McDonald's burger... det er hva man gjør mest av som teller. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Næringsmessig er det bra mener jeg. Anonymkode: af612...113 0 Siter
krøll9 Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Helt innafor i min bok! De vanene der blir sikkert bedre igjen når du har det bedre ellers også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Ostesmørbrød lager jeg ofte når jeg ikke gidder middag. Anonymkode: c4b3f...229 1 Siter
Vendi Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er to stekte egg på en skive grovbrød innafor? Blir kanskje mest vomfyll? Anonymkode: 71e3f...9c8 Som andre her sier så er ikke dette usunt. Men jeg ville ha brukt to eller tre skiver brød i stedet for ett. Det metter jo bedre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ostesmørbrød lager jeg ofte når jeg ikke gidder middag. Anonymkode: c4b3f...229 Ostesmørbrød er jo kjempegodt! Det ble egg, stekt i smør for ekstra god smak, og en gulrot for samvittighetens skyld. Det var godt nok, og jeg er fornøyd, takk for svar folkens 👍 Anonymkode: 71e3f...9c8 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Vendi skrev (Akkurat nå): Som andre her sier så er ikke dette usunt. Men jeg ville ha brukt to eller tre skiver brød i stedet for ett. Det metter jo bedre. Ja, ville ikke ha så mye karbohydrater i dag, og så er jeg ikke så storspist 🙂 Anonymkode: 71e3f...9c8 0 Siter
Vendi Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, ville ikke ha så mye karbohydrater i dag, og så er jeg ikke så storspist 🙂 Anonymkode: 71e3f...9c8 Skjønner. Bra du tok en gulrot inntil da 0 Siter
Sokk Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er to stekte egg på en skive grovbrød innafor? Blir kanskje mest vomfyll? Anonymkode: 71e3f...9c8 Dette er da helt innafor? Alt er innafor så lenge det blir sånn noenlunde variert totalt sett og du spiser passe mye. Denne maten er faktisk veldig næringsrik. Altså, jeg bestiller masse fastfood på døra og spiser frossenpizza ganske ofte. Litt Fjordland. Ellers middager med så få ingredienser som mulig, fordi jeg stort sett har null overskudd. Og hvis jeg har overskudd vil jeg bruke det på noe annet. Jeg ville aldri hatt viljestyrke til å ta en gulrot for samvittighetens skyld. Hva slags overmenneske er du?! Jeg tror du kan lene deg tilbake og være fornøyd med deg selv på matfronten. 0 Siter
Trinity80 Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars Da jeg var på mitt verste så fikk jeg beskjed av legen at ett egg og en potet dekket mye av næringsstoffene vi trenger. Pluss væske så trenger man ikke stresse så mye på kost hold. Det viktigste var dagslys, bevegelse og å sosialisere litt. Er glad jeg fikk det rådet, for det tok stresset bort fra mat og fokuset på viktigste ting akkurat da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars Sokk skrev (10 timer siden): Dette er da helt innafor? Alt er innafor så lenge det blir sånn noenlunde variert totalt sett og du spiser passe mye. Denne maten er faktisk veldig næringsrik. Altså, jeg bestiller masse fastfood på døra og spiser frossenpizza ganske ofte. Litt Fjordland. Ellers middager med så få ingredienser som mulig, fordi jeg stort sett har null overskudd. Og hvis jeg har overskudd vil jeg bruke det på noe annet. Jeg ville aldri hatt viljestyrke til å ta en gulrot for samvittighetens skyld. Hva slags overmenneske er du?! Jeg tror du kan lene deg tilbake og være fornøyd med deg selv på matfronten. Å, du er fin, altså. Jeg har vært veldig overvektig og prøver å spise sunt. Og det er godt det du skriver, for kanskje trenger jeg ikke alltid å være så streng med meg selv. Noen dager er godt nok nettopp dét, godt nok. Anonymkode: 71e3f...9c8 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.