Gå til innhold

Risperdal og dose.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv

Men det hadde vært interessant å se hvordan jeg ble uten risperdal men mulig jeg bare blir verre, det er vel ikke verdt det. det er vel negative symptomer jeg har og det er så slitsomt men en ting kan jeg kontrollere og det er hva jeg putter i munnen. vil jo spise sunn mat da, skal prøve på det. Har klart å gå ned i vekt før på risperdal, da må jeg vel klare det igjen? Får ta tiden til hjelp for det er jo ikke gjort over natten, må være tålmodig som ikke er min sterkeste side. Får tenke delmål, 5 kilo i slengen. Eller 1 kilo av gangen, skritt for skritt. Håper jeg blir litt lettere til sommeren da. 

stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Men det hadde vært interessant å se hvordan jeg ble uten risperdal men mulig jeg bare blir verre, det er vel ikke verdt det. det er vel negative symptomer jeg har og det er så slitsomt men en ting kan jeg kontrollere og det er hva jeg putter i munnen. vil jo spise sunn mat da, skal prøve på det. Har klart å gå ned i vekt før på risperdal, da må jeg vel klare det igjen? Får ta tiden til hjelp for det er jo ikke gjort over natten, må være tålmodig som ikke er min sterkeste side. Får tenke delmål, 5 kilo i slengen. Eller 1 kilo av gangen, skritt for skritt. Håper jeg blir litt lettere til sommeren da. 

Ja gjøre det skritt for skritt er lurt. Det tar jo sin tid å gå ned i vekt. 

Prøve uten medisiner har du jo gjort mange ganger uten hell.. 

stjernestøv
Glitter skrev (4 minutter siden):

Ja gjøre det skritt for skritt er lurt. Det tar jo sin tid å gå ned i vekt. 

Prøve uten medisiner har du jo gjort mange ganger uten hell.. 

ja får se frem til å gå ned en og en kilo av gangen og tenke fremover, ikke bare til i morgen for det tar jo sin tid. mitt delmål er 85 kilo, får se hvor lang tid jeg bruker på det. Så komme under 85 kilo. 

Ja jeg har det men jeg lærer jo aldri, hadde det ikke vært for de klumpene jeg fikk hadde jeg spurt etter xeplion. Når jeg gikk på det slapp jeg jo tenke på å ta piller og ble litt mindre ambivalent. 

stjernestøv skrev (6 minutter siden):

ja får se frem til å gå ned en og en kilo av gangen og tenke fremover, ikke bare til i morgen for det tar jo sin tid. mitt delmål er 85 kilo, får se hvor lang tid jeg bruker på det. Så komme under 85 kilo. 

Ja jeg har det men jeg lærer jo aldri, hadde det ikke vært for de klumpene jeg fikk hadde jeg spurt etter xeplion. Når jeg gikk på det slapp jeg jo tenke på å ta piller og ble litt mindre ambivalent. 

Ja er mindre stress når man bare kan få injeksjon. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...