AnonymBruker Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars Er det typisk å føle seg litt uovervinnelig når man er hypomani? Oppfylt av adrenalin? Anonymkode: e953d...c5d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det typisk å føle seg litt uovervinnelig når man er hypomani? Oppfylt av adrenalin? Anonymkode: e953d...c5d Høres kjent Anonymkode: e6c73...36b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Høres kjent Anonymkode: e6c73...36b Sliter ned det samme jeg, men jeg er ikke hypoman. Blir feil å putte diagnoser på alle ting. Jeg er i hormonell ubalanse. Anonymkode: 21974...009 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Høres kjent Anonymkode: e6c73...36b Har du mye sinne i deg? Anonymkode: 21974...009 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har du mye sinne i deg? Anonymkode: 21974...009 Nei ikke sinne akkurat Anonymkode: e6c73...36b 0 Siter
nachnoo Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er det typisk å føle seg litt uovervinnelig når man er hypomani? Oppfylt av adrenalin? Anonymkode: e953d...c5d Ja, men det er nok ikke knyttet til adrenalin. 0 Siter
Vendi Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars (endret) nachnoo skrev (11 minutter siden): Ja, men det er nok ikke knyttet til adrenalin. Nei, adrenalin var kanskje ikke helt dekkende og beskrivende. Men svarte ja likevel. Man kan jo ha masse energi og være veldig "på" og gira. I tillegg til andre symptomer selvsagt. Endret 11. mars av Vendi 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars AVGJORT!Jeg har aldri brukt speed, men tror hypomanien kan sammenlignes. uovervinnelig, verdensmester, på toppen av verden, sinna på alle som sier man må roe ned og ta medisiner. 0 Siter
Glitter Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars FjellOgDalar skrev (21 minutter siden): AVGJORT!Jeg har aldri brukt speed, men tror hypomanien kan sammenlignes. uovervinnelig, verdensmester, på toppen av verden, sinna på alle som sier man må roe ned og ta medisiner. Ja absolutt. Bare at hypomani, i hvertfall sterk hypomani er mye bedre enn speed. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.