Gå til innhold

Noen som vet angående private psykiatere/psykologer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I Oslo var det mulig å få time privat på et par dagers varsel. Men jeg var ikke opptatt å få én bestemt person, bare hvem som helst som hadde kompetanse og reseptblokk til å behandle depresjon. 

Tror det er ganske enkelt å få time hos Volvat / Dr Dropin. Men helprivat er veldig dyrt. 

AnonymBruker
nachnoo skrev (1 minutt siden):

Det varierer også. Noen ser på betalingsevnen før de trykker på betalingsterminalen.

Sjekket drdropin nå. Der skal psykiater ha 3095 kr for 45 min. Vet at det finnes rimeligere alternativer i byen her jeg bor.

Anonymkode: a5e07...741

AnonymBruker
nachnoo skrev (36 minutter siden):

Det varierer også. Noen ser på betalingsevnen før de trykker på betalingsterminalen.

Mener du at behandler kan gi rabatt i prisen om de vurderer lavere betalingsevne?

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Mener du at behandler kan gi rabatt i prisen om de vurderer lavere betalingsevne?

Ja, det mener jeg. Et sted jeg vet om, er standard prisen for en time 1190kr, men den kan justeres helt ned til 400. Men dessverre aksepteres ikke helprivate for å få frikort. Så man må betale hele året. 

AnonymBruker
nachnoo skrev (1 minutt siden):

Ja, det mener jeg. Et sted jeg vet om, er standard prisen for en time 1190kr, men den kan justeres helt ned til 400. Men dessverre aksepteres ikke helprivate for å få frikort. Så man må betale hele året. 

Det er veldig generøst av behandler🌼

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sjekket drdropin nå. Der skal psykiater ha 3095 kr for 45 min. Vet at det finnes rimeligere alternativer i byen her jeg bor.

Jeg har god erfaring med det selvom ja det er dyrt. Men de er veldig flinke å hører på hva pasienten ønsker selv også. Så absolutt verdt det. For helsen, man kan ikke sette prislapp på helsen egentlig. 

Anonymkode: 8246b...758

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...