Gå til innhold

Er xeplion et godt alternativ?

Anbefalte innlegg

Var godt i gang med å trappe ned Leponex og hadde kommet opp i 20 mg Abilify tablett. Skulle over på injeksjon. Men noen av plagene mine kom tilbake, for mange mente behandler. Derfor ble jeg trappet opp på Leponex igjen. Noe jeg virkelig ikke vil. Men tørr ikke nekte å ta Leponex I fare for tvangsmedisinering. 

Når jeg har neste samtale så vil jeg gjerne foreslå noe annet enn Leponex. 

Kan Xeplion være bedre enn Abilify? 

Det kjennes som et sterkt kall å komme av Leponex. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/490748-er-xeplion-et-godt-alternativ/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marye skrev (1 minutt siden):

Min erfaring xeplion er bedre 

måtte opp i 40 mg på abilify 

Okei. Da skal jeg spørre legen om det. Jeg må ha injeksjon for jeg er så ambivalent til å gå på masse ap. Der blit lettere med injeksjon da. 

stjernestøv
Glitter skrev (19 minutter siden):

Var godt i gang med å trappe ned Leponex og hadde kommet opp i 20 mg Abilify tablett. Skulle over på injeksjon. Men noen av plagene mine kom tilbake, for mange mente behandler. Derfor ble jeg trappet opp på Leponex igjen. Noe jeg virkelig ikke vil. Men tørr ikke nekte å ta Leponex I fare for tvangsmedisinering. 

Når jeg har neste samtale så vil jeg gjerne foreslå noe annet enn Leponex. 

Kan Xeplion være bedre enn Abilify? 

Det kjennes som et sterkt kall å komme av Leponex. 

Xeplion virket bra på meg og mine symptomer, det er jo de samme som risperdal. Så kan du gå over til trevicta som du tar enda sjeldnere, eneste som plaget meg var de klumpene jeg fikk ellers hadde jeg tatt det. De stakk feil da sa psykiateren, kanskje de som skal sette på deg kan det bedre. Og da var jeg ikke så ambivalent heller. 

stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Xeplion virket bra på meg og mine symptomer, det er jo de samme som risperdal. Så kan du gå over til trevicta som du tar enda sjeldnere, eneste som plaget meg var de klumpene jeg fikk ellers hadde jeg tatt det. De stakk feil da sa psykiateren, kanskje de som skal sette på deg kan det bedre. Og da var jeg ikke så ambivalent heller. 

Åja. Men det lover godt. Har aldri opplevd å få klumper av injeksjoner. Merkelig det der. 

Annonse

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (19 minutter siden):

Hm ok. Har du prøvd Leponex også? Var det noe forskjell der? 

Ikke prøvd leponex.

Så lenge du klarer å motstå å spise så er det jo levlig. Selv klarer jeg ikke kjempe imot ulvehunger, alt jeg gjør da er å spise og gråte.

Anonymkode: 42dba...f37

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke prøvd leponex.

Så lenge du klarer å motstå å spise så er det jo levlig. Selv klarer jeg ikke kjempe imot ulvehunger, alt jeg gjør da er å spise og gråte.

Ja det er ikke lett det der..Jeg er nødt til å finne noe som funker. 

AnonymBruker
Glitter skrev (6 minutter siden):

Ja det er ikke lett det der..Jeg er nødt til å finne noe som funker. 

De fleste har jo økt vekt som en vanlig bivirkning.

Men med en tilstand som du har, så er det viktigeste at du får medisiner som holder deg nogenlunde frisk.

Heller da ta slankemedisin i tillegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...