Gå til innhold

Er xeplion et godt alternativ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fleste har jo økt vekt som en vanlig bivirkning.

Men med en tilstand som du har, så er det viktigeste at du får medisiner som holder deg nogenlunde frisk.

Heller da ta slankemedisin i tillegg.

Anonymkode: 42dba...f37

Har ikke råd til slankemedisin. 

Ja, men prøver å finne den med minst påvirkning på vekt. 

stjernestøv
Glitter skrev (1 minutt siden):

Gikk bare to uker på Latuda, men kan ikke huske jeg ble sulten av den. Men vil helst ha injeksjon..

Ok. Da er jo xeplion et godt alternativ, sulten blir du omtrent på alle ap er min erfaring. Drikke mye hjelper på. 

stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Ok. Da er jo xeplion et godt alternativ, sulten blir du omtrent på alle ap er min erfaring. Drikke mye hjelper på. 

Okei..

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fikk en som heter prinelin eller noe slik. Den fungerte utrolig bra på meg. Null sult, men fikk desverre skjelvinger av den, så fikk ikke lov å gå på den. 

Den har jeg ikke hørt om. Skal lese om den. 

Edit: Fant den ikke i Felleskatalogen 

Endret av Glitter
AnonymBruker
Glitter skrev (6 minutter siden):

Okei..

Den har jeg ikke hørt om. Skal lese om den. 

Edit: Fant den ikke i Felleskatalogen 

Peratsin het den. Var inne på helsenorge å lette etter resepten.

Den må søkes om.

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Fant ikke den der heller. 

Nei, den ligger ikke inne på felleskatalogen da den er en av de man må søke på. Noen apotek har den. Søker du på trilafon så er de vist like.

AnonymBruker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Anbefaler ikke trilafon injeksjon, jeg ble helt vekke av den. 

Fikk kun skjelvinger. Hode mitt ble så lyst og klart. Alt grått forsvant og jeg fikk ro. 

Var en vidundermedisin for meg. Men parkinsonisme ble det. Så ille at jeg ikke kunne holde ett glass.

stjernestøv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fikk kun skjelvinger. Hode mitt ble så lyst og klart. Alt grått forsvant og jeg fikk ro. 

Var en vidundermedisin for meg. Men parkinsonisme ble det. Så ille at jeg ikke kunne holde ett glass.

Ok. Den var fæl for meg, sluttet å tenke og snakke og alle rundt meg trodde jeg var veldig syk. La meg klokken syv og sto opp tolv på formiddagen. Fikk injeksjon hver tiende dag og høy dose, det var ikke lurt. 

Annonse

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ok. Den var fæl for meg, sluttet å tenke og snakke og alle rundt meg trodde jeg var veldig syk. La meg klokken syv og sto opp tolv på formiddagen. Fikk injeksjon hver tiende dag og høy dose, det var ikke lurt. 

Det hørtes ikke bra ut..

stjernestøv
Glitter skrev (Akkurat nå):

Det hørtes ikke bra ut..

Nei de reagerte jo på møter jeg gikk på når jeg sluttet å snakke, møtene var i forbindelse med ungene. Jeg sa bare jeg hadde mistet meg selv, det føltes jo sånn. Psykologen sa jeg var frisk. 

stjernestøv skrev (38 minutter siden):

Nei de reagerte jo på møter jeg gikk på når jeg sluttet å snakke, møtene var i forbindelse med ungene. Jeg sa bare jeg hadde mistet meg selv, det føltes jo sånn. Psykologen sa jeg var frisk. 

Såpass ja. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

det kaller jeg kjemisk lobotomi. Fikk trilafon da abilify ikke virket, de slo på storslegga der ja. Frisk du, hm. 

Det kan jo hende du hadde vært mer fornøyd hadde du fått den i normal dose?

Anonymkode: adabe...987

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...