AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Jeg har i hele 20-årene slitt veldig psykisk og vært mye innlagt og i krisemodus noe som har gjort at jeg ikke har klart å få og holde på venner eller kjæreste. Jeg er også såpass syk at jeg er ufør, men har heldigvis en liten deltidsjobb også. Saken er den at jeg stadig kjenner meg sint på meg selv fordi jeg ikke lever det livet jeg egentlig innerst inne ønsker å leve. Jeg skulle ønske jeg hadde en annen jobb, at jeg hadde venner og kjæreste og holdt på med en hobby jeg liker, og jobbe frivillig. Men jeg stopper meg selv fra å realisere drømmene fordi jeg er så redd. Redd for å feile og redd for å bli verre psykisk, og også redd for å bli kjent med nye mennesker og virkelig satse. Hva kan jeg gjøre for å lykkes med å klare å leve det livet jeg ønsker? Anonymkode: 2aa14...b7b 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/490757-sint-p%C3%A5-meg-selv-fordi-jeg-ikke-lever-det-livet-jeg-egentlig-%C3%B8nsker-%C3%A5-leve/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.