Gå til innhold

Hvor mye noterer behandleren din i timen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har hatt en del forskjellige behandlere og har opplevd alt fra ingen notering i det hele tatt til ett og annet stikkord til min nåværende behandler som artig nok ofte noterer mer enn en hel A4- side. 

Anonymkode: 40a86...014

Skriver han/hun like mye i journalnotatet? Min første behandler noterte jevnlig underveis hele tiden, mens min siste noterte bare 5-6 stikkord.

Anonymkode: b026c...ff4

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skriver han/hun like mye i journalnotatet? Min første behandler noterte jevnlig underveis hele tiden, mens min siste noterte bare 5-6 stikkord.

Jeg har ikke tilgang til journalen så det vet jeg ikke. 

Anonymkode: 40a86...014

Annonse

Hvor mye en noterer henger ikke minst sammen med hvor i prosessen en er. I starten er det mange fakta/formalia som må journalføres. Da blir det nye notering. Når en er langt ute i en psykoterapi, husker man vanligvis hovedpunktene som så journalføres etter timen.

AnonymBruker
nachnoo skrev (2 minutter siden):

Hvor mye en noterer henger ikke minst sammen med hvor i prosessen en er. I starten er det mange fakta/formalia som må journalføres. Da blir det nye notering. Når en er langt ute i en psykoterapi, husker man vanligvis hovedpunktene som så journalføres etter timen.

Jeg er imponert over hvordan behandler husker "alt" fra timene våre uten å notere. Jeg leser journalnotatet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...