AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Er det innafor eller ikke å dra rett fra stallen og til time med psykiater? Tenker på at det gjerne lukter litt? Noen synes vel det stinker mens andre ikke, er mitt inntrykk? Anonymkode: 76ab4...791 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Man bør vel skifte fra møkk/ridelærer, men dusje tenker jeg får greit å la være. Anonymkode: adb1d...ea7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Jeg ville byttet alle klær og sko. Anonymkode: 0cca7...4db 0 Siter
Sokk Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Det er selvfølgelig hyggelig å dukke opp så velstelt man kan og unngå å sjenere andre. Når det er sagt, så tipper jeg at det er stor sannsynlighet for at en psykiater kan ha vært borti noen som lukter verre enn dette. Men man trenger jo ikke plage dem unødig, om man er i stand til å unngå det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Man burde skifte og dusje, min datter jobbet på gård en stund og det stinket når hun kom hjem. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Jeg tenker absolutt du burde bytte klær ja så du ikke legger igjen hestebæsj og hestehår på psykologstolen som andre setter seg på. Anonymkode: 8c59b...b53 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Du bør bytte klær og sko. Og vaske deg litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.