Gå til innhold

Rett fra stallen og til time med psykiater? Innafor eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det innafor eller ikke å dra rett fra stallen og til time med psykiater? Tenker på at det gjerne lukter litt? Noen synes vel det stinker mens andre ikke, er mitt inntrykk?

Anonymkode: 76ab4...791

AnonymBruker
Skrevet

Man bør vel skifte fra møkk/ridelærer, men dusje tenker jeg får greit å la være.

Anonymkode: adb1d...ea7

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke innafor.

Anonymkode: 8fea3...da5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville byttet alle klær og sko.

Anonymkode: 0cca7...4db

Skrevet

Det er selvfølgelig hyggelig å dukke opp så velstelt man kan og unngå å sjenere andre. Når det er sagt, så tipper jeg at det er stor sannsynlighet for at en psykiater kan ha vært borti noen som lukter verre enn dette. Men man trenger jo ikke plage dem unødig, om man er i stand til å unngå det. 

stjernestøv
Skrevet

Man burde skifte og dusje, min datter jobbet på gård en stund og det stinket når hun kom hjem. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker absolutt du burde bytte klær ja så du ikke legger igjen hestebæsj og hestehår på psykologstolen som andre setter seg på. 

Anonymkode: 8c59b...b53

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Du bør bytte klær og sko. Og vaske deg litt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...