AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Er det vanlig å bli anmeldt av politiet for ordensforstyrrelse ved selvmordsforsøk? Fikk opp ei på sosiale medier som hadde opplevd det... Er vel ikke lov å nevne selvmordsmetode her inne men dere kan sikkert tenke dere hva hun var på vei til å gjøre. Anonymkode: 0f545...e14 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Hvis man faktisk forsøker så blir man neppe det, men hvis man bare står der og skaper masse styr og kaos så forstår jeg at man kan bli anmeldt. Anonymkode: 382e7...a5e 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvis man faktisk forsøker så blir man neppe det, men hvis man bare står der og skaper masse styr og kaos så forstår jeg at man kan bli anmeldt. Anonymkode: 382e7...a5e Det må være fælt å oppleve da... Anonymkode: 0f545...e14 0 Siter
nachnoo Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Det er ikke vanlig. Men noen skal jo absolutt lage dramatikk og utføre sine «selvmordsforsøk» i all offentlighet. De bør anmeldes. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars nachnoo skrev (57 minutter siden): Det er ikke vanlig. Men noen skal jo absolutt lage dramatikk og utføre sine «selvmordsforsøk» i all offentlighet. De bør anmeldes. Hvilken diagnosegruppe er det mest som gjør dette? Anonymkode: 91d55...fad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvilken diagnosegruppe er det mest som gjør dette? Anonymkode: 91d55...fad Ka du trur? Anonymkode: c996a...8dd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ka du trur? Anonymkode: c996a...8dd Vet godt hva jeg trur....... Anonymkode: 91d55...fad 0 Siter
hattifnattus Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Om det er sånn at de potensielt skaper farlige situasjoner for andre slik som f.eks bilister så syns jeg det er helt på sin plass at det anmeldes. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Såg videoen av denne jenta på TikTok. Hun ringte politiet før hun hadde tenkt å gjøre det. De mente hun skulle ringe 113 i stedet. Anmeldt for ordensforstyrrelse ja. Helt utrolig at ei jente som sliter og ønsker å ta sitt eget liv skal bli anmeldt for å være til bry. Galskap Anonymkode: 37890...369 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Vet godt hva jeg trur....... Anonymkode: 91d55...fad Jeg tror det nok det samme som deg. Men blir bare dårlig stemning om vi skriver det. Men vi som vet, vi vet. Anonymkode: c996a...8dd 0 Siter
ISW Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Såg videoen av denne jenta på TikTok. Hun ringte politiet før hun hadde tenkt å gjøre det. De mente hun skulle ringe 113 i stedet. Anmeldt for ordensforstyrrelse ja. Helt utrolig at ei jente som sliter og ønsker å ta sitt eget liv skal bli anmeldt for å være til bry. Galskap Anonymkode: 37890...369 Hvorfor ligger et selvmordsforsøk på TikTok? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars ISW skrev (15 minutter siden): Hvorfor ligger et selvmordsforsøk på TikTok? Jeg tror det ligger endel slikt innhold på Internett dessverre. Anonymkode: 9b8c8...fd6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars ISW skrev (47 minutter siden): Hvorfor ligger et selvmordsforsøk på TikTok? Det skal vanligvis fjernes raskt, men om ingen har rapportert det så går det ofte umerket hen. Og om det bare er en gjenfortelling og ikke viser selve selvmordsforsøket så gidder de som regel ikke å fjerne det så lenge du ikke sier det ordrett, men heller bruker ord som " unaliving " " sewerslide" osv. Anonymkode: 1bc82...b29 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror det nok det samme som deg. Men blir bare dårlig stemning om vi skriver det. Men vi som vet, vi vet. Anonymkode: c996a...8dd Jepp... Anonymkode: 91d55...fad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars ISW skrev (4 timer siden): Hvorfor ligger et selvmordsforsøk på TikTok? Det er bare ei jente som sitter i sofaen å forteller historien sin. Ingen video av selve hendelsen. Fokuset på det hun forteller er at hun er anmeldt grunnet hendelsen. Når folk er så langt nede trenger de omsorg og hjelp, ikke bli anmeldt. Det er jo å dytte folk utfor stupet. Anonymkode: 37890...369 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er bare ei jente som sitter i sofaen å forteller historien sin. Ingen video av selve hendelsen. Fokuset på det hun forteller er at hun er anmeldt grunnet hendelsen. Når folk er så langt nede trenger de omsorg og hjelp, ikke bli anmeldt. Det er jo å dytte folk utfor stupet. Anonymkode: 37890...369 Man kan ikke få fritt leide til å gjøre hva man vil og bryte loven selv om man er langt nede. Det er ingenting i veien for at man også kan få hjelp selv om man blir anmeldt. Anonymkode: 51549...241 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Jenta har jo blitt banket opp, har store blåveiser i ansiktet. Er noen helt andre enn henne som skulle vært anmeldt. Anonymkode: ddd0f...c2c 0 Siter
nachnoo Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Dette er ikke et selvmordsforsøk. Det er en utagering og en ordensforstyrrelse. 1 Siter
Trinity80 Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Bare fordi man er psykisk psyk så betyr ikke det at man får frikort fra absolutt alle samfunnets regler og lovverk. Jeg stiller ett spørsmål ved å utagere på denne måten dersom målet faktisk er å ta livet sitt. Det er også noe med å beskytte samfunnets borgere, på lik linje med den psyke. Har vært borti flere tilfeller der psykisk psyke utsetter andre for mildt sagt ubehagelighet og fare. Og i tillegg så nektet de å bli medisinert. 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.