Gå til innhold

Effekt av sjeldnere tms eller ect?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan tms ha effekt om en får det hver dag annenhver uke og bare en eller to ganger de andre ukene?

Ect vil vel ikke ha effekt om en får bare annenhver uke?

Legen min gir så mange falske forhåpninger: 

Jeg kunne kanskje få tms i et annet helseforetak. 

Dps kom til å ringe meg bare noen dager etter henvisning var sendt

Ect var mulig, uten innleggelse, 

Kanskje jeg kunne få tms her likevel, selv om de egentlig ikke har tilbudet. Var ifølge ham en person som fikk det nå.

Om jeg får tms et annet sted går mye energi til å reise fram og tilbake.  Eller hvis jeg blir der mister jeg positive ting hjemme. Hvis jeg ble der, tror jeg at jeg måtte vært innlagt,  ikke alene på et eller annet overnattingssted, hvis jeg summa summarum skulleha effekt av opplegget. . Og jeg er nok ikke syk nok til å være innlagt.  Selv om det ville vel kosta mindre enn ect der du må være innlagt.  Så går det ikke hver dag annenhver uke, da MÅ jeg være mer hjemme.

Har fått svar fra overlege på dps at ved ect må man være innlagt,  kanskje permisjon i helger. Jeg kan ikke være innlagt mer enn annenhver uke.

Fikk time om en mnd på dps, framskynde til neste uke.  Spent på hva som kan gjøres.

Anonymkode: abd55...f77

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...