AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Jeg har fått komplimenter på klærne mine. Anonymkode: b0c68...34b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Hva er hensikten med alle disse behandler-trådene? Hvorfor lurer du (og evt andre) på alle mulige detaljer omkring hva behandler gjør, sier og tenker? Anonymkode: 4ac60...ee6 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Mange som har et usunt oppheng i behandler Anonymkode: b1360...c2c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Er nok samme person ja. Sykt. Anonymkode: 3891d...566 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Var vel samme spørsmål for en uke siden. Søk på den. Anonymkode: af52c...f77 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars At jeg er kunnskapsrik, har god selvinnsikt. Er intellegent. Men føler meg ikke slik, siden flere som ikke kjenner meg har oppfattet meg som kunnskapsløs og dum. og det at jeg har lese og skrivevansker blir jeg enkelte ganger mobbet for. Anonymkode: 5f4db...313 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): At jeg er kunnskapsrik, har god selvinnsikt. Er intellegent. Men føler meg ikke slik, siden flere som ikke kjenner meg har oppfattet meg som kunnskapsløs og dum. og det at jeg har lese og skrivevansker blir jeg enkelte ganger mobbet for. Anonymkode: 5f4db...313 Velg å lytt til behandler🧡 Anonymkode: b0c68...34b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Jeg har også fått høre at jeg er pliktoppfyllende. Tar det som et kompliment. Anonymkode: b0c68...34b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Gikk til psykolog for mange år siden. Har aldri tenkt over om jeg har fått komplimenter. Har ikke vært så opptatt av det. Anonymkode: e581f...9b2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Gikk til psykolog for mange år siden. Har aldri tenkt over om jeg har fått komplimenter. Har ikke vært så opptatt av det. Anonymkode: e581f...9b2 Jeg skjønner. Anonymkode: b0c68...34b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.