AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Jeg har ei venninne som stadig må himle med øynene, når hun snakker om folk hun ikke liker, og som er håpløse i hennes verden. Men så er jeg redd for at hun snakker om meg og himler med øynene ovenfor meg også. Jeg er ikke vant til den type oppførsel så jeg syns ikke det er noe hyggelig. Hva tenker dere? Anonymkode: 76756...b89 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Liker man ikke noensinne oppførsel så kaller man de ikke venner. Anonymkode: 35bcf...6db 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Folk som snakker mye om andre som ikke er tilstede gjør som regel det om alle. Anonymkode: eb455...ee1 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Folk som snakker mye om andre som ikke er tilstede gjør som regel det om alle. Anonymkode: eb455...ee1 Ja det er helt sant. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Liker man ikke noensinne oppførsel så kaller man de ikke venner. Anonymkode: 35bcf...6db Jeg liker henne som person, men ikke at hun himler med øynene så mye når hun snakker om andre. Jeg liker mange personer, men det betyr ikke at en må like absolutt alt med den personen. Er det ikke normalt? Anonymkode: 76756...b89 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars stjernestøv skrev (1 minutt siden): Ja det er helt sant. Ja er nok rett. Liker ikke slike mennesker. Anonymkode: 76756...b89 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja er nok rett. Liker ikke slike mennesker. Anonymkode: 76756...b89 Mente, liker ikke slik oppførsel. Anonymkode: 76756...b89 1 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja er nok rett. Liker ikke slike mennesker. Anonymkode: 76756...b89 Nei men det er jo opp til flere av dem, mine venner er ikke sånn til vanlig. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Hvorfor spør du ikke bare om hva hun mener med det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars psykedeliker skrev (2 timer siden): Hvorfor spør du ikke bare om hva hun mener med det? Ja det skal jeg gjøre. Anonymkode: 76756...b89 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.