Gå til innhold

Andre enn meg som ikke klarer å gråte som medisinert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er deprimert. Bruker Litium og Abilify. Kjenner meg som et steinansikt og viser nå lite følelser. Klarer ikke å gråte heller. Andre som kjenner på det samme?

Anonymkode: 6ad08...bc0

Den forsvunne diamanten
Skrevet

Det er jo vanlig å få dette på grunn av depresjon og? Hvordan vet du det er medisinene? Og god bedring❤️

AnonymBruker
Skrevet
Den forsvunne diamanten skrev (11 minutter siden):

Det er jo vanlig å få dette på grunn av depresjon og? Hvordan vet du det er medisinene? Og god bedring❤️

Det begynte da jeg startet opp på medisiner. Tusen takk❤️

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det viktig å gråte?

Anonymkode: 353de...133

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har opplevd det. Nå går jeg ikke på medisiner mer, men jeg klarte ikke å gråte der jeg vanligvis ville gjort (er veldig lettrørt f.eks) i de årene jeg gikk på det. Husker at jeg syns det var slitsomt og irriterende.

Anonymkode: 562f9...44b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvorfor er det viktig å gråte?

Anonymkode: 353de...133

Det er ikke sååå viktig, men jeg kjenner på at jeg er et steinmenneske nå uten. Og det plager meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det sånn på litium men ikke om dosen er «lav» nok (men likevel innenfor referanse området) 

Anonymkode: 2704d...b1c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har det sånn på litium men ikke om dosen er «lav» nok (men likevel innenfor referanse området) 

Anonymkode: 2704d...b1c

Skjønner. Litium gjør det for meg også.

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Da jeg etter 17!år på zoloft sluttet, ble jeg lettrørt og kunne felle noen tårer på tristen nyhetsinnslag ol. følelser ble mye sterkere. Jeg angrer på at jeg fikk zoloft i 17 år. Da jeg ikke trengte det.

stjernestøv
Skrevet

Jeg klarer ikke gråte og er litt likegyldig. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (5 timer siden):

Jeg klarer ikke gråte og er litt likegyldig. 

Samme her. Hi.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Samme her. Hi.

ja og jeg er veldig følsom uten medisiner, ble lett rørt og gråt litt vel mye. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er deprimert. Bruker Litium og Abilify. Kjenner meg som et steinansikt og viser nå lite følelser. Klarer ikke å gråte heller. Andre som kjenner på det samme?

Jeg kjenner sgs ingen forskjell på å være medisinert og ikke medisinert. Mulig jeg bare mangler selvinnsikt, men jeg mener at jeg ikke opplever noen forskjell i følelseslivet. Jeg er den jeg alltid har vært med de følelsene jeg alltid har hatt. Tror jeg da. I alle fall er det som sagt slik jeg opplever det. 

Endret av Vendi
Skrevet
Vendi skrev (3 minutter siden):

Jeg kjenner sgs ingen forskjell på å være medisinert og ikke medisinert. Mulig jeg bare mangler selvinnsikt, men jeg opplever ingen forskjell i alle fall. Jeg er den jeg alltid har vært. 

Jeg forandret meg heller ikke med faste medisiner. 

Eneste medisin jeg faktisk har følt hatt effekt er efexor, den tok angst. 

AnonymBruker
Skrevet

Er like lettrørt på lithium,  quetiapin og Wellbutrin 

Anonymkode: 8fc01...b66

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...