AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Er deprimert. Bruker Litium og Abilify. Kjenner meg som et steinansikt og viser nå lite følelser. Klarer ikke å gråte heller. Andre som kjenner på det samme? Anonymkode: 6ad08...bc0 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Det er jo vanlig å få dette på grunn av depresjon og? Hvordan vet du det er medisinene? Og god bedring❤️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Den forsvunne diamanten skrev (11 minutter siden): Det er jo vanlig å få dette på grunn av depresjon og? Hvordan vet du det er medisinene? Og god bedring❤️ Det begynte da jeg startet opp på medisiner. Tusen takk❤️ Anonymkode: 6ad08...bc0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Hvorfor er det viktig å gråte? Anonymkode: 353de...133 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Ja, jeg har opplevd det. Nå går jeg ikke på medisiner mer, men jeg klarte ikke å gråte der jeg vanligvis ville gjort (er veldig lettrørt f.eks) i de årene jeg gikk på det. Husker at jeg syns det var slitsomt og irriterende. Anonymkode: 562f9...44b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvorfor er det viktig å gråte? Anonymkode: 353de...133 Det er ikke sååå viktig, men jeg kjenner på at jeg er et steinmenneske nå uten. Og det plager meg. Anonymkode: 6ad08...bc0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Jeg har det sånn på litium men ikke om dosen er «lav» nok (men likevel innenfor referanse området) Anonymkode: 2704d...b1c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har det sånn på litium men ikke om dosen er «lav» nok (men likevel innenfor referanse området) Anonymkode: 2704d...b1c Skjønner. Litium gjør det for meg også. Anonymkode: 6ad08...bc0 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Da jeg etter 17!år på zoloft sluttet, ble jeg lettrørt og kunne felle noen tårer på tristen nyhetsinnslag ol. følelser ble mye sterkere. Jeg angrer på at jeg fikk zoloft i 17 år. Da jeg ikke trengte det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars stjernestøv skrev (5 timer siden): Jeg klarer ikke gråte og er litt likegyldig. Samme her. Hi. Anonymkode: 6ad08...bc0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Samme her. Hi. Anonymkode: 6ad08...bc0 ja og jeg er veldig følsom uten medisiner, ble lett rørt og gråt litt vel mye. 0 Siter
Vendi Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars (endret) AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er deprimert. Bruker Litium og Abilify. Kjenner meg som et steinansikt og viser nå lite følelser. Klarer ikke å gråte heller. Andre som kjenner på det samme? Anonymkode: 6ad08...bc0 Jeg kjenner sgs ingen forskjell på å være medisinert og ikke medisinert. Mulig jeg bare mangler selvinnsikt, men jeg mener at jeg ikke opplever noen forskjell i følelseslivet. Jeg er den jeg alltid har vært med de følelsene jeg alltid har hatt. Tror jeg da. I alle fall er det som sagt slik jeg opplever det. Endret 14. mars av Vendi 0 Siter
Gjest Adeie Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Vendi skrev (3 minutter siden): Jeg kjenner sgs ingen forskjell på å være medisinert og ikke medisinert. Mulig jeg bare mangler selvinnsikt, men jeg opplever ingen forskjell i alle fall. Jeg er den jeg alltid har vært. Jeg forandret meg heller ikke med faste medisiner. Eneste medisin jeg faktisk har følt hatt effekt er efexor, den tok angst. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Er like lettrørt på lithium, quetiapin og Wellbutrin Anonymkode: 8fc01...b66 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.