AnonymBruker Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Ja, hvor mange psykiatriske medisiner har du prøvd ut? Sovemedisiner inkludert. Jeg kom selv frem til at jeg har vært innom 15 forskjellige Anonymkode: 71146...341 0 Siter
emilie321 Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars Har ikke holdt tellingen, men det har vært noen. Det tok litt tid å finne den beste kombinasjonen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars For søvn, psyke og smerte, mellom 25 og tretti. Anonymkode: 0c5dd...ddd 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mars Skrevet 15. mars det har jeg ikke tall på men har holdt på siden jeg var 16 år så det har blitt en del. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 16. mars Skrevet 16. mars Det har blitt mange, ca. 25 fordelt på sovemedisiner og mot psykisk lidelse, halvparten på hver, men viktigst av alt er at jeg har etter hvert endt opp med noe som fungerer godt med minst mulig/akseptable bivirkninger. Og ettersom årene har gått, har noen medisiner blitt seponert og andre blitt byttet ut med lettere medisiner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.